facebook web
Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

Informacje dla mediów

Płać kartą Visa i wygrywaj!

Od 1 kwietnia, Bank BGŻ uczestniczy w loterii promocyjnej „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” organizowanej przez Visa Europe.      Promocja potrwa do 30 czerwca 2009 r. W loterii mogą wziąć udział wszyscy klienci banku, którzy w okresie promocji dokonają co najmniej jednej krajowej transakcji bezgotówkowej kartą Visa i zarejestrują ją nie później niż do 12 lipca 2009 r. do godz....

czytaj więcej

Bank BGŹ nagrodzony za Jakość Obsługi

Klienci wyróżnili Bank BGŻ Godłem „Jakość Obsługi 2008” w kategorii Banki w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”.     - Z dużą radością przyjęliśmy wiadomość o przyznanym nam wyróżnieniu. Szczególnie cieszy nas fakt, że decyzję o przyznaniu Bankowi BGŻ Godła „Jakość Obsługi 2008” zdecydowali nasi Klienci. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ charytatywnie, czyli akcja „Kręćmy na Olimp” na Mistrzostwach Świata w kolarstw

25 marca, w dniu inauguracji Mistrzostw Świata w kolarstwie torowym, Bank BGŻ zainicjował akcję charytatywną „Kręćmy na Olimp”. Dochód z przedsięwzięcia zasilił konto Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Olimpijczyków „Olimp” zrzeszającego niepełnosprawnych kolarzy. ...

czytaj więcej

Klasa BGŻ dla dzieci z całej Polski

Młodzież z 14 województw będzie mieć możliwość uczenia się w Klasach BGŻ w roku szkolnym 2009/2010. Projekt realizowany jest obecnie w czterech szkołach średnich w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. ...

czytaj więcej

Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ. Propozycja dla poszukiwaczy wysokiego zysku!

BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych. – W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. ...

czytaj więcej

Lokata Szczerozłotowa w Banku. BGŻ Aż 6,7 proc. w skali roku

Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa trzymiesięczna lokata terminowa – Lokata Szczerozłotowa. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi aż 6,7 proc. w skali roku.      - Nasza propozycja skierowana jest do klientów, którzy są zainteresowani pewnym i wysokim zyskiem. ...

czytaj więcej

Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ

Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...

czytaj więcej

Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...

czytaj więcej

Tablet „Czyniącym dobro” dla Fundacji BGŻ

Rada i Zarząd Fundacji „Zdążyć z Pomocą”, zajmującej się terapią i rehabilitacją niepełnosprawnych dzieci cierpiących na dziecięce porażenie mózgowe i choroby pokrewne, przyznała Fundacji BGŻ wyróżnienie – Tablet „Czyniącym Dobro” - za wspieranie realizacji programów podjętych przez tę Fundację. ...

czytaj więcej