facebook web
Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

Informacje dla mediów

Bliźniaczki reklamują konto lokacyjne Eskalacja

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową konta lokacyjnego Eskalacja. Potrwa ona od dziś, tj. 25 marca do 20 kwietnia 2008 roku. Kreacja opiera się na przekazie ukazującym bliźniaczki, znane z kampanii reklamowej kont osobistych, które są na pozór takie same, ale mają różne osobowości. ...

czytaj więcej

Kampania reklamująca pakiety dla przedsiębiorców

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż pakietów dla przedsiębiorców. Potrwa ona do 13 kwietnia 2008 roku i obejmie prasę, radio, telewizję, oraz portale internetowe. - Kampania Pakietów Firma Plan1, Firma Plan2 oraz Firma Plan3 jest  trzecią dużą kampanią medialną prezentującą usługi Banku BGŻ dla  segmentu MSP - powiedziała Maria Kudelska Dyrektor Zarządzający...

czytaj więcej

Klasa BGŻ w Krakowie

Po Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku przyszła kolej na dawną stolicę Polski! Projekt „Klasa BGŻ” lokuje się w Krakowie. I to w niezwykłym miejscu, bo w szkole im. Bartłomieja Nowodworskiego - najstarszym liceum w kraju. ...

czytaj więcej

„Nagrody są dla ludzi” – pierwsze losowanie

20 klientów, którzy posiadali lub w okresie od początku czerwca do końca listopada 2007 roku otworzyli konto osobiste i aktywnie z niego korzystali otrzymało telewizory LCD. Losowanie nagród odbyło się dziś w centrali banku w obecności notariusza i komisji. ...

czytaj więcej