Bank zmieniającego się świata

Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ. Propozycja dla poszukiwaczy wysokiego zysku!

BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych.

– W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. To dzięki niej klient, będzie mógł czerpać wysoki zysk aż 6,7 proc. w skali roku – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.

Kampania potrwa do 30 marca 2009 roku. Obejmuje reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz internet.

Kreacją kampanii Lokaty Szczerozłotowej zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość