Bank zmieniającego się świata

Agencja McCann Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową BGŻ

Przetarg na kompleksową obsługę reklamową BGŻ S.A. wygrała agencja McCann Erickson wraz z domem mediowym Universal McCann.

W przetargu wzięło udział 8 agencji reklamowych, w tym obok wyłonionej do współpracy McCann Erickson znalazły się: Lowe Lintas GGK, NOS BBDO, Ogilvy Group Poland, Scholz & Firnds Warszawa, Cytryna, Va Strategic Communcations oraz Kofeina.

Umowa z McCann Erickson będzie podpisana na czas nieokreślony. Pierwsze prace agencji dla banku będą dotyczyć projektów nowo wprowadzonych pakietów produktowych w ramach Integrum dla klientów indywidualnych.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość