facebook web
Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

eBGŻ Firma w BGŻ

Od grudnia 2003 r. BGŻ wprowadził obsługę internetową rachunków prowadzonych przez przedsiębiorstwa. System bankowości elektronicznej eBGŻ Firma umożliwia klientom instytucjonalnym bezpieczny i wygodny dostęp do rachunków firmowych za pośrednictwem internetu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca w kraju i za granicą.

Korzystając z systemu eBGŻ Firma klienci mają możliwość dokonywania operacji bankowych bez konieczności wizyty w placówce BGŻ. Poprzez internet mogą m.in. sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew, złożyć zlecenie stałe, założyć lub zlikwidować lokatę terminową, złożyć wniosek oraz przemieścić pieniądze pomiędzy rachunkami firmy. W ramach eBGŻ Firma klienci mają dostęp do rachunków: bieżącego i pomocniczego, administrowanego oraz domicylowego i lokat terminowych. Co ważne dla przedsiębiorców w systemie zapisane są numery rachunków ZUS i Urzędów Skarbowych.

Bezpieczeństwo operacji dokonywanych za pośrednictwem systemu eBGŻ Firma jest zagwarantowane poprzez kodowanie transmisji danych, znane tylko klientowi hasło dostępu, autoryzację przy użyciu tokena oraz system tzw. „ścian ogniowych”. Każdy użytkownik nowego systemu podaje unikalną nazwę, niezbędną we wstępnej identyfikacji w komunikacji z eBGŻ Firma oraz otrzymuje token – osobiste urządzenie zabezpieczające z kodem identyfikacyjnym, które umożliwia jednoznaczną identyfikację klienta i służy uwierzytelnianiu składanych dyspozycji.

Dzięki nowej usłudze banku klienci będą otrzymywać aktualny serwis informacyjny. Użyteczną funkcją systemu są alarmy. Odpowiednio zaprogramowane powiadomią klienta o sytuacji na rachunku firmy, przypomną o płatnościach oraz terminach wygaśnięcia lokat. Klienci mogą także w dowolnym czasie i miejscu złożyć wniosek o otwarcie nowego rachunku bankowego w ramach wcześniej zawartej z bankiem umowy, wydanie karty płatniczej, udzielenie kredytu inwestycyjnego lub obrotowego.

Klienci korzystający z eBGŻ Firma, oprócz dostępu do rachunków za pośrednictwem internetu, mają również do dyspozycji telefoniczny serwis TeleBGŻ. Mogą także dokonać operacji w dowolnej placówce banku w Polsce włączonej do Centralnego Systemu Informatycznego dzięki tzw. odmiejscowieniu rachunków.

Wprowadzenie do oferty banku usługi eBGŻ Firma związane jest z wdrażaniem w BGŻ Centralnego Systemu Informatycznego Eurobank On-line. Oprócz oferowania klientom nowoczesnych usług drogą internetową system pozwala m.in. na odmiejscowienie rachunków. BGŻ planuje zakończyć proces wdrażania CSI do lipca 2004 r. Obecnie 60 proc. Oddziałów banku funkcjonuje w CSI.

Potwierdzeniem jakości systemu jest fakt, że funkcjonujący w BGŻ od 2001 r. system bankowości elektronicznej eBGŻ przeznaczony dla klientów indywidualnych nagrodzono złotym medalem II Ogólnopolskiej Olimpiady Usług Bankowych na Polskim Forum Kapitałowo-Finansowym „Twoje Pieniądze” jako najlepszy produkt w kategorii e-ROR. Na bazie tego produktu powstało eBGŻ Firma

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektor Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik prasowy

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 10/16

01-211 Warszawa

napisz wiadomość