Bank zmieniającego się świata

BGŻ bankiem przyjaznym dla klientów

Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. otrzymał od redakcji tygodnika „Newsweek” tytuł „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii najlepsza placówka bankowa. Ranking powstał na zlecenie „Newsweeka” w oparciu o badanie przeprowadzone przez audytorów firmy ARC Rynek i Opinia, którzy wcielili się rolę klientów banków.

Elementy oceny badania podzielono na cztery kategorie: wygląd placówki i ocena pracy, jakość obsługi w oddziale, formularze bankowe (stopień ich skomplikowania) oraz obsługa telefoniczna i internetowa.
BGŻ otrzymał nagrodę w kategorii „Najlepsza placówka bankowa”. Redakcja „Newsweeka” przygotowała ranking z myślą o wyróżnieniu banków, które wyznaczają nowe standardy obsługi klientów.
BGŻ w I półroczu 2000 r. rozpoczął proces tworzenia sieci małych, w znacznym stopniu zautomatyzowanych placówek INTEGRUM BGŻ. W całej Polsce działa 45 takich placówek: w Warszawie 20, w Krakowie - 6, w Trójmieście - 9, w Poznaniu – 5 oraz we Wrocławiu – 5. W całym kraju bank ma ok. 300 oddziałów.
Placówki INTEGRUM BGŻ działają zgodnie z nowoczesnymi standardami sprzedaży produktów dla klientów indywidualnych, jak również małych i średnich przedsiębiorstw.
Placówki mają wystandaryzowany, nowoczesny wystrój w kolorystyce i stylu zgodnym z nowym systemem identyfikacji wizualnej banku. W większości są klimatyzowane. Powierzchnia przeznaczona dla klientów nie jest duża, ale dogodnie zaprojektowana. Klient ma zapewniony bezpośredni kontakt z kierownikiem placówki. Bankowe okienka zostały zastąpione ladami, w których umieszczono specjalne monitory umożliwiające klientom obserwację dokonywanych operacji. W placówkach zatrudnieni są w większości młodzi ludzie.
Oddziały są otwarte w dogodnych godzinach, część z nich pracuje od godziny 8.00, a część od 10.00.-11.00 aż do późnych godzin popołudniowych.
Dodatkowo, oprócz sieci placówek, klienci mają do dyspozycji alternatywne kanały dostępu do konta osobistego poprzez internet (usługa eBGŻ) i telefon (TeleINTEGRUM). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań bankowości elektronicznej zapewnia klientom wygodny i bezpieczny dostęp do zgromadzonych oszczędności 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
INTEGRUM to nie tylko sieć placówek, lecz również nowy standard obsługi klientów BGŻ wdrażany we wszystkich oddziałach banku.

Na koniec lipca w BGŻ otwartych było ponad 470 tys. kont osobistych, bank wydał prawie
490 tys. kart płatniczych i dysponował 341 bankomatami na terenie całego kraju.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość