Bank zmieniającego się świata

Kredyt gotówkowy dla łowców okazji w Banku BGŻ BNP Paribas

W Banku BGŻ BNP Paribas wystartowała ogólnopolska kampania promująca kredyt gotówkowy dla łowców okazji. Działania reklamowe będą obejmować telewizję, radio, Internet oraz nośniki BTL.

Najnowsza kampania Banku BGŻ BNP Paribas zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego dla łowców okazji, z oprocentowaniem już od 4,99 proc. w skali roku oraz gwarancją niezmienności raty. Propozycja umożliwia finansowanie różnego rodzaju planów i wydatków, a okres spłaty kredytu można rozłożyć nawet do 7 lat.

W kampanii odwołujemy się do idei smart shoppingu. Pojawia się w niej motyw łowcy okazji, który w sprytny i przemyślany sposób robi zakupy, a przed podjęciem decyzji dokonuje porównania oferty. Zachęcamy do kierowania się tą prostą zasadą i skorzystania z promocyjnego kredytu gotówkowego w Banku BGŻ BNP Paribas – powiedział Karol Kamas, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ BNP Paribas. – 22. sierpnia zaplanowaliśmy start kampanii w telewizji. Wtedy również zostanie uruchomiona dedykowana kampanii strona internetowa na której użytkownicy znajdą sposoby na mądre zakupy – dodał Karol Kamas.

Oferta dostępna jest dla nowych, jak i obecnych klientów do 31 października br. w sieci blisko 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas oraz za pośrednictwem infolinii.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales@More.

 

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość