Bank zmieniającego się świata

Bezwarunkowe i gwarantowane zero złotych za konto, kartę i bankomaty w Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową Konta Optymalnego skierowanego zarówno do nowych, jak i obecnych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach sieci Banku i Planet Cash. Ponadto, posiadacze nowego konta mogą liczyć nawet na 300 zł zwrotu wydatków na zakupy. Kampania reklamowa potrwa do 9 lipca i obejmie telewizję, Internet, kina oraz materiały BTL.

 Wprowadzamy jasne i przejrzyste zasady. Zero złotych opłat dla nowych klientów w ramach Konta Optymalnego oznacza zero złotych bezwarunkowo i bez żadnych kruczków drobnym drukiem. Z kolei posiadacze drugiego nowego konta w ofercie - Konta Maksymalnego będą zwolnieni z opłat, jeśli dokonają miesięcznie niewielkich operacji kartą, za to będą mogli korzystać za darmo ze wszystkich bankomatów w całej Polsce. Oba nowe konta to szczególnie ciekawa oferta w okresie wakacyjnym, ponieważ proponujemy zerowe opłaty za korzystanie z wypłat w szerokiej sieci bankomatów za granicą – mówi Andrzej Budasz, dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Konto Optymalne to zerowe opłaty za prowadzenie konta, korzystanie z karty debetowej oraz korzystanie z sieci ponad 2000 bankomatów Banku BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash. Z kolei Konto Maksymalne to brak opłat za prowadzenie konta i zwolnienie z opłat za kartę przy wykonaniu płatności kartą za zakupy za co najmniej 300 zł miesięcznie oraz darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Ponadto, posiadacze Konta Optymalnego mogą bezpłatnie korzystać z sieci 52 tys. bankomatów banków grupy BNP Paribas oraz Global Alliance w ponad 50 krajach. 

Każdy, kto do końca sierpnia założy jedno z dwóch kont będzie miał możliwość skorzystania z promocji „Money back” i otrzymania z powrotem 2 proc. wydatków na zakupy opłacone kartą do konta (maks. 300 zł w skali roku, nie więcej niż 25 zł miesięcznie).

Nowej ofercie konta osobistego towarzyszy kampania marketingowa, którą rozpoczynamy już 26 maja i obejmuje ona telewizję, Internet, kino oraz materiały BTL. Symbolem naszej kampanii jest Robin Hood, który ze sprawiedliwymi zasadami ma trafić w sam środek oczekiwań klientów, równie celnie jak w tarczę – dodaje Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. 

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales & More .

Wnioski o założenie konta można złożyć online na stronie www.bgzbnpparibas.pl lub osobiście w jednym z prawie 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas albo pod numerem infolinii 801 321 123 (tylko telefony stacjonarne) lub +48 22 134 00 00 czynnej 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość