Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ BNP Paribas z kolejnym wdrożeniem startupu

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął współpracę z kolejnym startupem – firmą Vintom. Rozwiązania firmy wzmocnią działania Banku związane z budowaniem większego zaangażowania klientów, wykorzystując wideo w zakresie personalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży. To kolejne już wdrożenie w Banku. Premiera pierwszego, firmy NuDelta, miała miejsce w grudniu ub. r. podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w Europie z branży fintech – Impact fintech’17 w Katowicach. W kolejce czeka następne innowacyjne rozwiązanie, jakie Bank zamierza wkrótce wdrożyć. 

Bank BGŻ BNP Paribas współpracuje ze startupami, buduje silną sieć kontaktów i znajduje coraz więcej ciekawych rozwiązań, które mogą być użyteczne dla klientów. Decyzja o podjęciu współpracy z firmą Vintom podyktowana była wcześniejszą diagnozą ekspertów Banku związaną z pozyskaniem skrojonych na miarę rozwiązań pod potrzeby klientów i samej organizacji. Tym razem w zakresie wsparcia procesów sprzedaży. 

– Poszukiwaliśmy rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla naszych klientów. Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta – wyjaśnia Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w Banku BGŻ BNP Paribas. – Chcemy przez to zwiększyć swoją rozpoznawalność jako innowacyjnej organizacji finansowej i wykorzystać spersonalizowaną komunikację video w przeprowadzanych kampaniach informacyjnych, marketingowych lub sprzedażowych z dokładnie mierzalną skutecznością – dodaje Radosław Kozłowski. 

Firma Vintom oferuje kompleksowe rozwiązania do komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo, wspiera kanały sprzedaży, a co równie istotne zwiększa tym samym lojalność i satysfakcję klientów. To tylko niektóre z czynników, jakie zdecydowały o wyborze przez Bank BGŻ BNP Paribas takiego partnera biznesowego.

– Nasza współpraca z Bankiem BGŻ BNP Paribas pozwoliła na całościowe spojrzenie na procesy biznesowe w Banku i zidentyfikowanie tych najważniejszych z punktu widzenia wpływu na efekty, które w naszym przekonaniu warto usprawnić, dzięki angażującej komunikacji video. Według danych z naszego modułu analitycznego ponad 86 proc. klientów ogląda filmy personalizowane co najmniej w połowie, a wskaźnik otwarć CTOR dla kampanii Banku osiągnął bardzo dobry poziom 62 proc., nieporównywalny z klasycznymi kanałami komunikacji email. Z doświadczeń płynących z dotychczasowych zrealizowanych kampanii wiemy, że znakomita większość odbiorców pamięta film i podejmuje pożądane działania nawet do 3 miesięcy po jego obejrzeniu. Tego rodzaju dynamiczne filmy przyciągają uwagę odbiorców, są dłużej zapamiętane przez klienta i znacząco wpływają na wizerunek marki, co może wpłynąć na wzrost rozpoznawalność Banku jako innowacyjnej organizacji finansowej – mówi Szymon Pawlica, CEO firmy Vintom. – Wierzymy, że to dopiero początek naszej współpracy z Bankiem BGŻ BNP Paribas. Mamy nadzieję, że w perspektywie będzie to potencjał na dostarczenie usług personalizowanego video dla spółek z Grupy – dodaje Szymon Pawlica.

Bank BGŻ BNP Paribas i firma Vintom po raz pierwszy spotkały się w The Heart, europejskim centrum współpracy korporacji i startupów. 

Vintom – polska firma technologiczna, która specjalizuje się w budowaniu większego zaangażowania klientów, wykorzystując w tym celu obraz wideo w zakresie personalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży. Vintom oferuje użytkownikom doświadczenie marki „skrojone na miarę”, dopasowane do ich indywidualnych oczekiwań. Vintom jest autorem kompleksowego rozwiązania do tworzenia najbardziej angażującej komunikacji masowej z obecnymi klientami organizacji w oparciu o automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo. Jest partnerem technologicznym Microsoft. Vintom angażuje się również w projekty niekomercyjne –  w 2017 roku rozpoczął współpracę z Wielką Orkiestrą świątecznej Pomocy – w jej ramach Jerzy Owsiak dziękuje na filmie indywidualnie każdej osobie, która wsparła Fundację przez jej stronę internetową lub aplikację mobilną.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość