Bank zmieniającego się świata

Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową

W wyniku przeprowadzonego przetargu  Bank  BNP Paribas wybrał  agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji Banku i towarzyszącym jej produktom zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz  Opus B jako agencję wspierającą odpowiedzialną za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

 W procesie przetargowym, który rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku, uczestniczyło kilka agencji reklamowych. Ich zadaniem było przygotowanie  strategii komunikacji dla Banku pod nową marką.  Wybrane do współpracy  agencje wykazały się dużą kreatywnością oraz doskonałym zrozumieniem  i wyczuciem potrzeb komunikacyjnych Banku.

- W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii,  zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko  poza  obszar produktów bankowych. Wierzymy, że współpraca z takimi partnerami, jak Publicis Lion i Opus B pomoże nam w realizacji tego zadania  - mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji i  Marketingu w Banku BNP Paribas.

Dotychczas  Publicis Lion obsługiwał Bank BGŻ BNP Paribas, natomiast agencja Opus B świadczyła usługi full service dla Raiffeisen Bank Polska.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość