Bank zmieniającego się świata

Kampania reklamowa konta lokacyjnego Agro Eskalacja dla rolników.

Od 4 do 31 stycznia 2010 roku trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż konta lokacyjnego Agro Eskalacja.

   Pozwala ono na proste i korzystne lokowanie nadwyżek finansowych. Wypłaty można realizować w dowolnym terminie, bez utraty odsetek. Oprocentowanie jest zmienne i zależy od wartości zgromadzonych środków. Rolnicy mają dostęp do swoich pieniędzy za pośrednictwem  Internetu (eBGŻ), telefonu (TeleBGŻ) oraz w oddziale banku.
    Oprócz korzyści płynących z wysokooprocentowanych oszczędności, posiadacz konta ma szanse teraz wygrać Nissana Navara.

    – Do końca marca trwa promocja, podczas której właściciel rachunku ma szanse stać się posiadaczem samochodu terenowego, który sprawdza się w każdych warunkach. Wystarczy w okresie od 4 stycznia do 31 marca 2010 roku wpłacić kwotę w minimalnej wysokości 10 tys.zł. i utrzymać to saldo do końca marca 2010 roku – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.

   Ogólnopolska kampania obejmuje reklamę internetową, telewizyjną, prasową oraz radiową w wyselekcjonowanych mediach.

    Kreacją kampanii Agro Eskalacji zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość