Bank BGŻ nagrodzony złotym Laurem Klienta 2009
Bank BGŻ już drugi raz został nagrodzony w konkursie „Laur Klienta” w kategorii „Kredyty dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W tym roku uplasował się na pierwszej pozycji, poprawiając tym samym swój ubiegłoroczny wynik.
Konkurs „Laur Klienta” przyznawany jest dla najlepszych produktów i usług na podstawie wskazań polskich firm i konsumentów. Respondenci w wypełnianych ankietach oceniają m.in. gwarancję usług i jakość, innowacyjność oraz chęć rekomendacji. Przeprowadzone badania wykazały, że Bank BGŻ jest dobrze rozpoznawany, budzi pozytywne skojarzenia i jest godny polecenia.
– Mali i średni przedsiębiorcy coraz częściej oczekują od banków wsparcia w realizacji rozwoju biznesu. Staramy się tak tworzyć naszą ofertę, aby sprostać ich oczekiwaniom. To wyróżnienie pokazało po raz kolejny, że nasze kredyty są atrakcyjnym źródłem finansowania działalności firm – powiedziała Agnieszka Jackiewicz–Zatyka dyrektor Departamentu Zarządzania Sprzedażą MSP i Mikro Banku BGŻ.
Nagrodę „Laur Klienta” przyznaje Grupa Media Partner, wydawca Przeglądu Gospodarczego Plus i Rzeczy o Biznesie, dodatków do Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej. Więcej o ofercie Banku BGŻ dla firm na www.bgz.pl.
Aleksandra Myczkowska
Rzecznik Prasowy Banku BGŻ
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Rzecznik prasowy tel.: 0 22 860 43 40 (41),
e-mail: a.myczkowska@bgz.pl, rzecznik.prasowy@bgz.pl
Alternatywne formaty