Bank zmieniającego się świata

Nowy serwis internetowy Banku BGŻ

Bank BGŻ uruchomił nowy serwis internetowy. Portal, poza nowoczesnym układem graficznym, przejrzystą i intuicyjną nawigacją, ma pełnić rolę narzędzia zakupowego dla klientów.

– Przygotowanie nowej strony internetowej związane jest z realizacją nowej strategii Banku, która została przyjęta w ubiegłym roku. Tworzymy w ten sposób nowy kanał do sprzedaży naszych produktów i usług. Jesteśmy przekonani, że zwiększenie satysfakcji klientów przełoży się na realizację celów biznesowych naszego Banku – powiedział Michał Gajewski, Wiceprezes Zarządu Banku BGŻ.

Nowe podejście do sprzedaży polega na zapewnieniu odbiorcom narzędzi, które wspomogą decyzje zakupowe.
– Chcemy w ten sposób dotrzeć do jak najszerszego grona klientów, umożliwiając im dokonanie wyboru produktu i złożenia wniosku bez konieczności wychodzenia z domu – dodała Agnieszka Jamiołkowska, Dyrektor Departamentu Internetowych i Wirtualnych Kanałów Dystrybucji Banku BGŻ. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie wniosków on-line i rozbudowanych kalkulatorów kredytowych z możliwością wnioskowania o produkt.

Nowy serwis dostępny pod adresem www.bgz.pl podzielony jest na trzy główne sekcje: „Dla Ciebie”, skierowaną do klientów indywidualnych, „Dla Firm”, przeznaczoną dla przedsiębiorców oraz „Dla Rolnictwa”, dedykowaną segmentowi agrobiznesu. Dodatkowe funkcjonalności to usprawniony system nawigacji, interaktywna mapa oddziałów i bankomatów oraz rotacyjny system reklam. Portal posiada także serwis ekonomiczny zawierający m.in. bieżące kursy walut, analizy makroekonomiczne, komentarze i prognozy rynkowe, a także strony biura maklerskiego, funduszy unijnych oraz leasingu.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość