Bank zmieniającego się świata

Promocja Planu AGRO w nowej kampanii reklamowej Banku BGŻ

6 kwietnia, Bank BGŻ rozpoczął nową kampanię reklamową, skierowaną do rolników. Do otwierania rachunków w Banku BGŻ zachęca hasło „Darmowe konto na dopłaty bezpośrednie”.

    – Warunkiem koniecznym do skorzystania z oferty, jest wskazanie przez rolników w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, konta Banku BGŻ jako właściwego, na które wpłyną środki pochodzące z dopłat bezpośrednich. W zamian bank oferuje sześciomiesięczne zwolnienie z opłat za korzystanie z Planu Agro – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ. Dodała, że jest to już druga kampania reklamowa w tym roku dedykowana rolnikom. Poprzednia, promowała konto lokacyjne Agro Eskalacja.

    Kampania potrwa do 30 maja 2009 roku. Obejmuje reklamę prasową, radiową oraz internetową w wyselekcjonowanych mediach. Dodatkowo, wesprze ją reklama ambientowa przy największych giełdach towarowych w Polsce, a także
w lokalnych oddziałach Ośrodków Doradztwa Rolniczego.

    Kreacją kampanii Pakietu Plan Agro zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość