Promocja Planu AGRO w nowej kampanii reklamowej Banku BGŻ
6 kwietnia, Bank BGŻ rozpoczął nową kampanię reklamową, skierowaną do rolników. Do otwierania rachunków w Banku BGŻ zachęca hasło „Darmowe konto na dopłaty bezpośrednie”.
– Warunkiem koniecznym do skorzystania z oferty, jest wskazanie przez rolników w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, konta Banku BGŻ jako właściwego, na które wpłyną środki pochodzące z dopłat bezpośrednich. W zamian bank oferuje sześciomiesięczne zwolnienie z opłat za korzystanie z Planu Agro – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ. Dodała, że jest to już druga kampania reklamowa w tym roku dedykowana rolnikom. Poprzednia, promowała konto lokacyjne Agro Eskalacja.
Kampania potrwa do 30 maja 2009 roku. Obejmuje reklamę prasową, radiową oraz internetową w wyselekcjonowanych mediach. Dodatkowo, wesprze ją reklama ambientowa przy największych giełdach towarowych w Polsce, a także
w lokalnych oddziałach Ośrodków Doradztwa Rolniczego.
Kreacją kampanii Pakietu Plan Agro zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.
Alternatywne formaty