Bank zmieniającego się świata

Mistrzostwa Świata w kolarstwie torowym z udziałem Banku BGŻ

Od 2006 roku, Bank BGŻ jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego oraz kolarskiej Kadry Narodowej. W bieżącym roku, zaangażował się w organizację Mistrzostw Świata w kolarstwie torowym, które już 25 marca rozpoczynają się w BGŻ Arena w Pruszkowie.

Bank BGŻ zainicjował działania, które mają na celu wsparcie komunikacji własnego projektu sponsoringowego w obszarze kolarstwa. We współpracy z agencją marketingu sportowego, zamierza aktywizować kolejny kanał komunikacji z rynkiem, jakim jest sponsoring sportowy.

- Wierzymy, że kolarskie doświadczenia BGŻ, jak również naszego większościowego udziałowca – holenderskiego Rabobanku plus wsparcie partnerów zewnętrznych, pozwolą nam na zintensyfikowanie komunikacji naszych działań sponsoringowych. Mam na myśli nie tylko wspieranie sportu profesjonalnego, lecz także promocję idei kolarstwa rekreacyjnego i krzewieniu mody na zdrowy oraz aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych – powiedziała Małgorzata Zdzienicka-Grabarz, Dyrektor Departamentu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Banku BGŻ.

- Sponsoring sportowy w Polsce wciąż nie wyczerpuje w pełni swojego potencjału komunikacyjnego. Cieszymy się, iż współpraca z Bankiem BGŻ pozwoli na prezentację jego możliwości oraz wskaże kierunek skutecznego adoptowania niektórych rozwiązań na naszym rynku – dodał Piotr Pietrzak, Dyrektor Zarządzający Havas Sports&Entertainment.

Więcej informacji o działalności sponsoringowej polskiego kolarstwa Banku BGŻ na www.bgz.pl oraz www.pzkol.pl

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość