Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ to „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”

Bank BGŻ został nagrodzony Godłem Promocyjnym „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” w tegorocznej X edycji konkursu.

    Tytuł został przyznany za efektywną współpracę z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, w tym z firmami reprezentującymi segment agrobiznesu, a także za wytrwałość w realizacji długofalowego programu budowy nowego wizerunku oraz wspieranie lokalnej przedsiębiorczości.

    "Dobra współpraca pomiędzy bankami i przedsiębiorcami, a także budowanie pozytywnych wzajemnych relacji są bardzo istotne w sektorze bankowości. Dlatego, niezmiernie cieszy nas fakt, że klienci Banku BGŻ pozytywnie oceniają nasze działania w tym zakresie."– powiedziała Anna Gregorczyk, Dyrektor Departamentu Produktów i Usług Bankowości Instytucjonalnej Banku BGŻ, która w imieniu Banku odebrała nagrodę.

    Oddziały Banku w Toruniu i Opolu otrzymały Wyróżnienia Honorowe wraz z Godłem Promocyjnym Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców z odpowiednio siedmioma i pięcioma Złotymi Gwiazdami przyznanymi za szczególne zaangażowanie pracowników, zapewnianie klientom profesjonalnego doradztwa oraz za wyróżniające się wyniki w zakresie finansowania MSP.
    Godło Promocyjne wraz z pięcioma Złotymi Gwiazdami oraz specjalne wyróżnienie – Platynową Statuetkę otrzymał Oddział Banku w Rzeszowie.
    W gronie nagrodzonych znalazły się również Odziały Banku BGŻ w Lublinie, Kutnie i Białymstoku, które otrzymały Godło Promocyjne Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców wraz ze Złotymi Gwiazdami.
    Po raz pierwszy w 10-letniej historii konkursu Kapituła podjęła decyzję o przyznaniu tytułu Profesjonalny Doradca Bankowości MSP. Głównym kryterium przyznania nagrody były opinie klientów - przedsiębiorców. Wśród doradców Banku BGŻ tytuł otrzymała Pani Kamila Kobza z Oddziału w Grudziądzu.

Informacja na temat konkursu

    Konkurs organizuje Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Jego celem jest wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi i przedsiębiorcami, tworzenie klimatu wzajemnego zaufania oraz popularyzowanie innowacji bankowych zmierzających do lepszego zaspokajania potrzeb finansowych sektora MSP.
    Już od 10 lat banki poddają się weryfikacji starając się być przyjazne zarówno pod względem oferowanych produktów i usług, jak również jakości obsługi małych i średnich przedsiębiorstw. Konkurs Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców wskazuje przedsiębiorcom te instytucje finansowe, które w ostatnim roku dokonały największych zmian w zakresie oferty i jakości obsługi małych i średnich przedsiębiorstw.
    Banki były badane przez organizatorów oraz klientów. Oceniano 20 najważniejszych aspektów współpracy z obsługującą ich placówką bankową. Tzw. klienci tradycyjni, czyli odwiedzający oddział banku oceniali m.in.: kwalifikacje i wiedzę pracowników, szybkość obsługi, konkurencyjność cenową oferty, procedury kredytowe, łatwość dostępu do banku i oddziału oraz dostępność indywidualnej opieki doradcy. Klienci bankowości elektronicznej punktowali m.in.: zakres i kompleksowość oferty, niezawodność i bezawaryjność dostępu, bezpieczeństwo użytkownika, jakość zabezpieczeń, przejrzystość strony, zakres i kompleksowość oferty, w tym liczbę dostępnych produktów finansowych.
    Łącznie, w badaniu opinii uczestniczyło 4 858 przedsiębiorców z całej Polski, klientów 65 instytucji finansowych. Badanie było prowadzone od września do grudnia 2008 roku.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość