Bank zmieniającego się świata

Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku.

W kampaniach komunikowane są następujące produkty:
- atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku
- jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych kredytów gotówkowych na rynku „Pożyczka Tu i Teraz”.

- Kampania Eskalacji oparta jest na przekazie ukazującym korzyści dla klienta w postaci zysku z wysokooprocentowanych na koncie lokacyjnym oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek, natomiast w kampanii „Pożyczki Tu i Teraz” bank podkreśla możliwość szybkiego uzyskania kredytu dla wszystkich Klientów, którzy nie chcą tracić nadarzających się okazji – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.


Kampanie obejmują reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz reklamę w Internecie.

Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową Grandes Kochonos.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość