Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ
Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku.
W kampaniach komunikowane są następujące produkty:
- atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku
- jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych kredytów gotówkowych na rynku „Pożyczka Tu i Teraz”.
- Kampania Eskalacji oparta jest na przekazie ukazującym korzyści dla klienta w postaci zysku z wysokooprocentowanych na koncie lokacyjnym oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek, natomiast w kampanii „Pożyczki Tu i Teraz” bank podkreśla możliwość szybkiego uzyskania kredytu dla wszystkich Klientów, którzy nie chcą tracić nadarzających się okazji – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.
Kampanie obejmują reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz reklamę w Internecie.
Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową Grandes Kochonos.
Alternatywne formaty