Bliźniaczki reklamują konto lokacyjne Eskalacja
Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową konta lokacyjnego Eskalacja. Potrwa ona od dziś, tj. 25 marca do 20 kwietnia 2008 roku.
Kreacja opiera się na przekazie ukazującym bliźniaczki, znane z kampanii reklamowej kont osobistych, które są na pozór takie same, ale mają różne osobowości. - Jedna z nich jest rozważna, a druga romantyczna. Mimo tego, obie korzystają z tego samego konta lokacyjnego Eskalacja, które łączy w sobie możliwość swobodnego dysponowania środkami bez utraty odsetek i jednocześnie zapewnia wysokie zyski od oszczędności – powiedziała Maria Kudelska dyrektor zarządzający pionem komunikacji w Banku BGŻ.
Kampania obejmuje reklamę w telewizji, prasie, radio i Interncie.
Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową McCann Erickson.
Alternatywne formaty