Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ to „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”

Bank BGŻ został zwycięzcą tegorocznej IX edycji konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”.

         Tytuł został przyznany za wdrożenie innowacyjnej strategii bankowości segmentu MSP i wytrwałość we wprowadzaniu zmian – zarówno wewnątrz struktur Banku jak i w ofercie skierowanej do MSP oraz sposobie jej sprzedaży z wykorzystaniem solidnych wzorców współpracy z MSP. za konsekwentną realizację  długofalowego programu budowy nowego wizerunku.

         Wyróżnienie ogromnie nas cieszy. Oznacza, że zmiany wprowadzane w Banku BGŻ doceniają nasi Klienci i postrzegają je jako potrzebne i pozytywne-powiedział Jacek Bartkiewicz prezes Zarządu Banku BGŻ

         W gronie nagrodzonych w kategorii „Złoty Oddział” znalazły się odziały Banku BGŻ w Lublinie, Opolu, Rzeszowie, Toruniu, Białymstoku oraz Kutnie, które uzyskały Wyróżnienie Honorowe wraz z Godłem Promocyjnym. Dodatkowo Złote Gwiazdy umieszczane pod logo konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców otrzymały oddziały operacyjne z Opola, Kutna, Torunia, Rzeszowa oraz Lublina. Wyróżnienia przyznane oddziałom świadczą o ich aktywnej działalności na rzecz małych i średnich firm – szerokiej dostępności i wysokiej jakości usług dla klientów z tego sektora.

Konkurs organizuje Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Jego celem jest wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi i przedsiębiorcami, tworzenie klimatu wzajemnego zaufania oraz popularyzowanie innowacji bankowych zmierzających do lepszego zaspokajania potrzeb finansowych sektora MSP.

Banki były badane przez organizatorów oraz klientów. Oceniano 20 najważniejszych aspektów współpracy z obsługującą ich placówką bankową. Tzw. klienci tradycyjni, czyli odwiedzający oddział banku oceniali m.in.: kwalifikacje i wiedzę pracowników, szybkość obsługi, konkurencyjność cenową oferty, procedury kredytowe, łatwość dostępu do banku i oddziału oraz dostępność indywidualnej opieki doradcy. Klienci bankowości elektronicznej punktowali m.in.: zakres i kompleksowość oferty, niezawodność i bezawaryjność dostępu, bezpieczeństwo użytkownika, jakość zabezpieczeń, przejrzystość strony, zakres i kompleksowość oferty, w tym liczbę dostępnych produktów finansowych.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość