Bank zmieniającego się świata

Bliźniaczki reklamują konta Banku BGŻ w TV, radio, prasie i Internecie

Bank BGŻ rozpoczyna emisje spotu reklamowego Bliźniaczki, który jest elementem trwającej od 17 października kampanii kont osobistych oraz loterii wspierającej ich sprzedaż.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, radiową, prasową oraz w Internecie i potrwa do 18 listopada 2007 roku. Została przygotowana wspólnie z agencją McCann Erickson.

W kampanii telewizyjnej wzmocniliśmy element motywacyjny zakładania kont, informując o atrakcyjnej puli nagród w loterii. – Po raz drugi wykorzystaliśmy wizerunek bliźniaczek. Nasze bohaterki, jedynie dzięki korzystaniu z kont posiadanych w Banku BGŻ zyskały wiele cennych nagród: telewizor, kino domowe oraz samochód – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ.

Klient aktywnie korzystający z konta osobistego w Banku BGŻ może wziąć udział w loterii, w której w trzech kolejnych losowaniach można wygrać następujące nagrody:
- 20 x TV plazmowy
- 20 x zestaw kina domowego
- 5 x 100 000 zł
- 10 x samochód osobowy

Kampania obejmuje działania w TV: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3, TV Puls, TVN24, Polsat Sport, Tele5, Discovery+Animal Planet; prasie ogólnopolskiej: Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Newsweek, Angora, Tele Magazyn, Tele Tydzień oraz prasie lokalnej. Emisje radiowe pojawią się w stacji RMF FM i pakiecie Drapacz Chmur. Działania BTL skupią się na materiałach POS (ulotki, plakaty oraz naklejki). W Internecie kampania jest emitowana na Onet.pl i Wirtualnej Polsce. Wykorzystano także komunikator gadu-gadu oraz wyszukiwarki.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość