Bank zmieniającego się świata

Ponad 33 tys. Pakietów dla MSP

Od sierpnia 2006 roku do chwili obecnej Bank BGŻ sprzedał ponad 33 tysiące pakietów produktowych dla klientów MSP: Firma Plan1, Firma Plan2, Firma Plan3 oraz Plan Agro. – Znacząca sprzedaż świadczy o dużej konkurencyjności jakościowej oraz cenowej – powiedziała Dorota Tomaszewska dyrektor zarządzający ds. bankowości instytucjonalnej.

W celu zminimalizowania formalności związanych z otwarciem pakietu, od 20 sierpnia tego roku Bank BGŻ uprościł dokumentację niezbędną do uruchomienia pakietu w zakresie druków, które klient wypełnia. - Mamy nadzieję, iż wprowadzone rozwiązanie będzie dodatkowym atutem i wzmocni zainteresowanie małych i średnich firm naszą ofertą – dodała Dorota Tomaszewska.
Oferta Pakietów skierowana jest do klientów o rocznych przychodach do 40 mln zł, w tym również do osób fizycznych prowadzących działalność wytwórczą w rolnictwie. Cztery pakiety, od najtańszego i obejmującego najmniejszą liczbę produktów, po najdroższy, ale bogatszy produktowo, zostały wdrożone z myślą o potencjalnych klientach, którzy ofertę w zakresie obsługi firm uznawali za niewystarczajacą. W każdym pakiecie trzon stanowi rachunek bieżący i bankowość telefoniczna oraz karta płatnicza typu Maestro Business. Z myślą o naszych klientach, którzy zakupią jeden z ww. Pakietów, dodatkowo wprowadziliśmy także możliwość zakupu innych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, tj. niższe w porównaniu do standardowej oferty banku prowizje i opłaty za przelewy, wpłaty i wypłaty gotówkowe oraz prowizje od niektórych produktów kredytowych.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość