Bank zmieniającego się świata

Bliźniaczki reklamują konta osobiste Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową nowych kont osobistych - Plan Standardowy, Plan Aktywny i Plan Internetowy. Kampania obejmuje prasę, radio, Internet, a także akcję specjalną w kinach Multikino i Cinema City na terenie całego kraju. Potrwa do 24 czerwca 2007 roku.
- Po raz pierwszy wykorzystamy przy reklamowaniu naszych produktów sieć Multikina i Cinema City – w sumie 32 kina. Ulotki banku będą wręczane klientom wraz z każdym biletem – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej.
Kampania została oparta na przekazie ukazującym dwie siostry – bliźniaczki, które są identyczne, a różni je jedynie posiadany rodzaj konta osobistego w Banku BGŻ.
Wsparciu sprzedaży nowych kont ma służyć także, rozpoczynająca się 1 czerwca, loteria pt „Nagrody są dla ludzi”, w której każdy posiadacz konta w Banku BGŻ może wygrać cenne nagrody, jedynie za aktywne korzystanie z produktu. Nagrody to: 5 x 100 tys. zł, 10 x samochód, 20 x telewizor plazmowy oraz 20 x zestaw kina domowego.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość