Kampania reklamująca produkty dla MSP
Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Potrwa ona od dziś, tj. 7 maja do 15 czerwca 2007 roku i obejmie prasę, radio, telewizję, outdoor oraz portale internetowe.
- Wiosenna kampania produktów dla MSP jest drugą dużą kampanią medialną prezentującą usługi Banku BGŻ dla tego segmentu - powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. W filmie reklamowym, podobnie jak przy poprzedniej kampanii, ukazano przedsiębiorców stojących w obliczu realnego problemu, jakim jest brak środków na inwestycje. Odpowiedzią są atrakcyjne produkty Banku BGŻ.
W kampanii komunikowane są następujące produkty dla przedsiębiorców: pożyczka zabezpieczona hipoteką do 2 mln zł, kredyt Ekspres Linia do 300 tys. zł i finansowanie bez biznesplanu do 350 tys. zł. Kampania została oparta na przekazie ukazującym pożyczkę hipoteczną, jako doskonałe rozwiązanie dla wielu przedsiębiorców, którzy potrzebują znaczących środków finansowych na inwestycje. Z kolei kredyt Ekspres Linię reklamujemy jako produkt przeznaczony dla właścicieli firm potrzebujących bardzo szybko pieniędzy na wydatki bieżące.
Kreacja opiera się na wizerunku 2 melonów, które symbolizują 2 miliony – maksymalną kwotę, jaką można uzyskać korzystając z pożyczki zabezpieczonej hipoteką w Banku BGŻ. Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową McCann Erickson. Dodatkowo, oprócz filmu, został przygotowany spot radiowy (spójny w przekazie z kampanią telewizyjną i prasową).
Alternatywne formaty