Bank zmieniającego się świata

Kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Banku BGŻ

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytu mieszkaniowego.

Została ona oparta na przekazie ukazującym nasz kredyt, jako produkt, który można otrzymać w bardzo krótkim czasie, wręcz najszybciej na rynku (według rankingu Expandera, niezależnego doradcy finansowego). Kampania obejmująca prasę, radio, telewizję oraz portale internetowe potrwa od dziś, tj. 4 września do 5 października 2006 roku.

- Jesienna kampania kredytu mieszkaniowego jest pierwszą dużą kampanią medialną prezentującą nowe logo Banku BGŻ wraz z nowym claimem "Pieniądze są dla ludzi"– powiedziała Maria Kudelska dyrektor departamentu komunikacji w Banku BGŻ. Nowe logo zostało wprowadzone przez bank w kwietniu 2006 roku. Maria Kudelska dodała, że w filmie reklamowym podkreślono szybkość w udzielaniu kredytu słowami "Będziesz szybszy z najszybszym kredytem mieszkaniowym", natomiast w reklamie prasowej "Będziesz szybszy i mieszkanie będzie Twoje".

Kreacja w kampanii opiera się na wizerunku 2 kowbojów, których postawa oddaje nastrój pojedynku, w którym wygrywa szybszy. Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową McCann Erickson. Dodatkowo, oprócz filmu, został przygotowany spot radiowy (spójny w przekazie z kampanią telewizyjną i prasową) oraz płyty CD z reklamą prasową. Do ekspozycji w oddziałach oraz do lokalnych akcji mailingowych placówki otrzymają kampanijne ulotki oraz plakaty w dwóch formatach B1 i B2 do prezentowania w salach sprzedaży.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną w programach TVP1, TVP2, TV4, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, prasową w głównych grzbietach Przekroju, Polityki, Forum, Dziennika i Muratora, dodatkach mieszkaniowych do Gazety Wyborczej, Metropolu, Metrze Nieruchomości – Warszawa, Rzeczpospolitej i prasie lokalnej: Dziennik Bałtycki-Wieczór Wybrzeża, Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Dziennik Zachodni, Echo Dnia, Gazeta Krakowska, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Poznańska, Gazeta Współczesna, Kurier Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Rzeczpospolita - wyd. stołeczne i Słowo Polskie-Gazeta Wrocławska, a także reklamę internetową (reklamy na wybranych portalach:Onet, WP, Expander, Money, Bankier, Gratka, Gazeta.pl, w komunikatorze Gadu-Gadu, w wyszukiwarkach – Onet, WP, Google oraz mailing do wybranych posiadaczy kont e-mailowych na portalu Onet, WP oraz na stronie głównej www.bgz.pl).

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość