Bank zmieniającego się świata

Dynamiczny wzrost sprzedaży faktoringu w I półroczu 2006 roku

W pierwszym półroczu 2006 roku Bank BGŻ wykupił wierzytelności o wartości 145 mln zł. To niemal trzy razy więcej niż w takim samym okresie ubiegłego roku.

Od początku roku do końca czerwca Bank BGŻ pozyskał 61 nowych klientów, a wartość nowych limitów faktoringowych wyniosła ponad 52 mln zł.
Rekordowy w tym roku pod względem liczby nowych klientów był czerwiec, w którym Bank BGŻ podpisał umowy z 19 firmami. Taka ilość nowych umów miesięcznie jest porównywalna z liczbą nowych klientów pozyskiwanych przez liderów rynku faktoringowego.

- Te liczby i kwoty świadczą o tym, że mamy bardzo dobrą ofertę faktoringową, jesteśmy konkurencyjni i potrafimy z sukcesem sprzedawać swoje produkty – powiedziała Anna Gregorczyk Dyrektor Departamentu Finansowania Handlu.

Faktoring to oferta adresowana do firm, których rozliczenia handlowe odbywają się w oparciu o faktury z odroczonymi terminami płatności. Usługa polega na wykupie wierzytelności z terminem płatności do jednego roku pochodzących z krajowych lub zagranicznych transakcji handlowych. Jednym z głównych atutów wykupu wierzytelności w Banku BGŻ jest kompleksowe wspomaganie zarządzania należnościami – m.in. w zakresie dostarczenia finansowania, obsługi księgowej wykupu, kontroli terminowości spłat.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość