Bank zmieniającego się świata

Usługa Smart PIN w Banku BGŻ

Bank BGŻ jako pierwszy na rynku polskim udostępnił klientom usługę Smart PIN. To nowatorska forma przesyłania klientom PINu do karty SMSem bezpośrednio na telefony komórkowe. Usługa została wdrożona dzięki współpracy z firmą Oberthur Technologies, światowego lidera w dziedzinie rozwiązań typu „Smart Card” (inteligentna karta).  Jest dostępna dla wszystkich produktów z logo MasterCard.

W porównaniu do tradycyjnej, papierowej formy wysyłki PIN-u, nowa usługa daje klientowi możliwość otrzymania go znacznie szybciej i w zdecydowanie bezpieczniejszej formie. Rozwiązanie Smart PIN z pewnością przyczyni się do podniesienia jakości świadczonych przez Bank usług – powiedziała Grażyna Ciurzyńska, Dyrektor Departamentu Kart Bankowych w Banku BGŻ. Dodała, że w najbliższym czasie Bank wprowadzi kolejne zmiany w ofercie kart. 

Do głównych zalet Smart PIN należą:
- szybkość - klient może uzyskać swój PIN kilka minut po otrzymaniu karty, wysyłając pod specjalny numer hasło udostępnione przez Bank,
- wygoda - klient może uzyskać swój PIN w dowolnym miejscu i czasie, gdzie tylko jest dostęp do sieci GSM
- bezpieczeństwo – karta i PIN są dystrybuowane innymi kanałami komunikacji, minimalizując ryzyko przechwycenia, co może mieć miejsce w przypadku standardowej korespondencji pocztowej,
- efektywny monitoring dystrybucji poprzez możliwość śledzenia terminów dostarczenia i odbioru PINu przez klienta.

Rozwiązanie Smart PIN jest zgodne z wymogami międzynarodowych organizacji kartowych i z regulacjami  z obszaru kart płatniczych.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość