Bank zmieniającego się świata

Kampania reklamowa kont osobistych w Banku BGŻ

W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kont osobistych. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o bogatej funkcjonalności kont osobistych, dodatkowych usługach dostępnych w koncie oraz możliwości darmowego ich wypróbowania.

– Pomysł kreatywny opiera się na prostocie naszych produktów, której symbolem jest sztuka origami a hasło przewodnie kampanii brzmi: "Konta osobiste w Banku BGŻ - tak proste, że aż doskonałe" - powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Dodatkowo, każdy klient odwiedzający nasz oddział w trakcie kampanii otrzyma prezent -  schemat origami do samodzielnego złożenia – dodała Małgorzata Wagner.

Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na telewizji gdzie będzie emitowany spot 30’’ i 8’’ billboard sponsorski oraz w Internecie.
Wsparcie reklamowe zakłada także oklejenie witryn oddziałów, bannery wielkoformatowe, spot radiowy oraz plansze do bankomatów.

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa White Rabbit.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość