Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ promuje kredyt mieszkaniowy bez prowizji

W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kredytu hipotecznego. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o preferencyjnej cenie kredytu hipotecznego – osoby, które w okresie promocji trwającej do 1 lipca wezmą kredyt – nie zapłacą prowizji za jego udzielenie.

      – Hasło kampanii brzmi: „Będziesz chciał się pochwalić swoim nowym mieszkaniem”. Bohaterem spotu telewizyjnego jest szczęśliwy właściciel nowego mieszkania, które sfinansował dzięki kredytowi  w Banku BGŻ. Jego radość jest tak wielka, że posuwa się do małego podstępu, aby tylko pochwalić się swoim mieszkaniem – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Stawiamy na prostotę produktu, w przypadku kredytu hipotecznego minimalizuje to niezbędne formalności, co w połączeniu z obniżeniem kosztów, stawia nasz produkt w czołówce kredytów mieszkaniowych na rynku – dodała Małgorzata Wagner.

Trwająca do końca maja 2010 r. kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na telewizji, gdzie będzie emitowany 15 – sekundowy spot reklamowy. Działania reklamowe obejmują także prasę, Internet oraz radio. Wsparciem będą też promocyjne naklejki na witrynach oddziałów oraz ulotki.
     
Kredyt hipoteczny w Banku BGŻ udzielany jest:
• w złotych
• nawet do 100 proc. wartości nieruchomości
• na okres do 40 lat

Od stycznia 2010 roku dostępny jest także kredyt preferencyjny w ramach programu „Rodzina na swoim”. Osoby zaciągające kredyt otrzymują dofinansowanie nawet do 50 proc. odsetek przez 8 lat spłaty kredytu.

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość