Bank zmieniającego się świata

On i tak dostanie podwyżkę - w Banku BGŻ

Dzisiaj wystartowała kampania reklamowa Banku BGŻ promująca nowe, konkurencyjne na rynku, bezpłatne Konto z Podwyżką. Daje ono możliwość uzyskania premii w wysokości nawet 600 zł rocznie.

Trwająca do 19 grudnia 2010 r. kampania koncentruje się głownie na telewizji i Internecie. Dodatkowo realizowane będą działania regionalne, obejmujące swym zasięgiem m.in. kampanię outdoorową w wybranych miastach w Polsce, reklamę na autobusach oraz prasę i radio lokalne.

– Pomysł kreatywny kampanii opiera się na pokazywaniu w humorystyczny sposób sytuacji z miejsc pracy, gdzie pracownicy nie przykładają się do swoich obowiązków i tym samym, nie mogą liczyć na podwyżkę – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej. - Jednak, otwierając konto w Banku BGŻ i tak podwyżkę dostaną – dodała M. Wagner.

Atrakcyjnym elementem kampanii jest także konkurs na You Tube „Podwyżka na bank”, w którym, autorzy najlepszych filmów reklamowych, prezentujących koncept kreatywny kampanii, otrzymają nagrody pieniężne:  nagrodę główną – 100 tys zł., a także pięć nagród w wysokości po 10 tys. zł.

Autorem kreacji kampanii Konto z Podwyżką jest współpracująca z Bankiem BGŻ, agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość