Bank BGŻ to „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”
Bank BGŻ to „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”
W tegorocznej XII edycji konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” Bank BGŻ otrzymał tytuł Laureata Konkursu wraz z Godłem Promocyjnym i czterema Złotymi Gwiazdami.
Tytuł został przyznany za osiągnięcie wysokich standardów w bankowości małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności w zakresie budowy długookresowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach i innowacyjnych produktach
- Przyznane wyróżnienie to dla nas ogromny zaszczyt i wyzwanie na przyszłość. Produkty i usługi dla klientów są bardzo istotnym elementem współpracy. Jednak najważniejsza jest zawsze jakość obsługi przez doradcę i dyrektora lokalnie współpracujących z Klientami. - powiedział Tomasz Niedzwiedzki Dyrektor Zarządzający ds. Sieci w Banku BGŻ.
Wyróżnienie honorowe wraz z Godłem Promocyjnym Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców z 6 Złotymi Gwiazdkami przyznano Oddziałowi Operacyjnemu w Kutnie. Godło Promocyjne z 7 Złotymi Gwiazdkami otrzymał Oddział Operacyjny w Lublinie. Kolejne wyróżnienie – Godło Promocyjne Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców wraz z 5 Złotymi Gwiazdkami i Platynową Statuetkę otrzymał Oddział Operacyjny w Białymstoku. Wyróżnienie Honorowe wraz z Godłem Promocyjnym Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców zostało przyznane przez Kapitułę Konkursu Oddziałom Operacyjnym w Siedlcach i Ostrołęce. Godło Promocyjne Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców zostało przyznane Oddziałom, Operacyjnym w Olsztynie i Działdowie.
Tytuł Profesjonalny Doradca Bankowości MSP otrzymali w tym roku: Mariusz Sobotka z Oddziału Operacyjnego w Mławie oraz Krzysztof Biernacki z Oddziału Operacyjnego w Stalowej Woli.
Informacja na temat konkursu
Konkurs organizuje Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Jego celem jest wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi i przedsiębiorcami, tworzenie klimatu wzajemnego zaufania oraz popularyzowanie innowacji bankowych zmierzających do lepszego zaspokajania potrzeb finansowych sektora MSP.
Już od 12 lat banki poddają się weryfikacji starając się być przyjazne zarówno pod względem oferowanych produktów i usług, jak również jakości obsługi małych i średnich przedsiębiorstw. Konkurs Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców wskazuje przedsiębiorcom te instytucje finansowe, które w ostatnim roku dokonały największych zmian w zakresie oferty i jakości obsługi małych i średnich przedsiębiorstw.
Alternatywne formaty