Bank zmieniającego się świata

Drugi etap kampanii Konta z Podwyżką Banku BGŻ

1 marca 2011 r. rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna  Konta z Podwyżką Banku BGŻ w ramach drugiego etapu promocji tego produktu. Kampania potrwa do 10 kwietnia 2011 r. i prócz telewizji obejmuje również Internet. Poza tym przez ostatnie dwa tygodnie lutego trwała promocja konta w prasie i radio.

- Poprzez kampanię chcemy poinformować klientów o tym, iż Konto z Podwyżką Banku BGŻ zwyciężyło w styczniowym rankingu kont osobistych przygotowanym przez portal finansowy Money.pl. – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ. Otrzymane wyróżnienie jest obiektywnym potwierdzeniem, że wprowadzanie na rynek innowacyjnych i unikalnych produktów przynosi efekty – dodała Małgorzata Wagner.

Autorem kreacji drugiego etapu kampanii Konto z Podwyżką jest współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Konto z Podwyżką jest w ofercie Banku od 15 listopada 2010 r. Jest  to bezpłatnie prowadzony rachunek,  oferowany  wraz z Programem Premiowym „Podwyżka” dającym możliwość uzyskania od Banku BGŻ premii w wysokości nawet 600 zł rocznie.  Wszystkie przelewy przez Internet są bezpłatne. Darmowe są także wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość