Bank zmieniającego się świata

100 000 fanów kocha rower czyli Bank BGŻ na Facebooku

Już ponad 100 000 fanów ma strona „Kocham Rower” uruchomiona jesienią ubiegłego roku na portalu społecznościowym Facebook. Żaden inny polski bank nie może pochwalić się takim wynikiem. Przykład działań Banku BGŻ pokazuje, że dobre zrozumienie social media i potrzeb ich użytkowników nie tylko pozwala stworzyć zaangażowaną społeczność, ale także znaleźć wśród nich klientów.

– Ponieważ Bank BGŻ od wielu lat jest zaangażowany w kolarstwo, a rower jest przedmiotem, który powszechnie budzi pozytywne skojarzenia, naturalnym wydało się stworzenie fan page’a „Kocham Rower”. Tak powstał  fan page z misją. Jego celem jest propagowanie jazdy na rowerze w różnych odmianach tego sportu – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.

Fan page  realizuje strategię sprzedaży kontekstowej. Promowanym  produktem jest, przede wszystkim, karta kredytowa dedykowana dla rowerzystów - Karta Rowerowa,  wyposażona w rabaty na zakup roweru i akcesoriów rowerowych, pakiet ubezpieczeń, w tym assistance i atrakcyjną szatę graficzną z kolarzem.

Użytkownicy sponsorowanej przez Bank BGŻ strony są niezwykle aktywni. Zdarzają się dni, gdy ponad czterdzieści tysięcy osób wchodzi w interakcje z materiałami publikowanymi przez fan page. W rekordowym dniu treści opublikowane na fan page’u wyświetliły się na tablicach użytkowników blisko milion razy.

Agencją odpowiedzialną za działania Banku BGŻ na Facebooku jest DeepSense. – Naszym zadaniem jest  sterowanie tematyką, edukowanie fanów i skłanianie ich do wyrażania opinii, czyli jednym słowem dbanie o poziom ich zaangażowania – powiedział Cezary Kramp, właściciel agencji DeepSense.

„Kocham Rower”  stara się edukować fanów i zachęcać ich do nowych form rekreacji rowerowej. Na fan page’u nie brakuje treści poświęconych zorganizowanym formom kolarstwa dla amatorów, takim jak maratony MTB (kolarstwo górskie), supermaratony (kolarstwo szosowe), różnego rodzaju rowerowe  imprezy piknikowe i rodzinne oraz lokalne kluby kolarskie. Są również porady dla początkujących o podstawowych aspektach eksploatacji jednośladów.

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Myczkowska

Rzecznik Prasowy Banku BGŻ

a.myczkowska@bgz.pl

tel. (22) 860 43 40

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość