Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ w nowej odsłonie

Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia.

- Oferujemy klientom bank pewny, bezpieczny i stabilny. Szykujemy nowe, atrakcyjne produkty i będziemy je prezentować inaczej niż do tej pory. W komunikacji podkreślimy, że jesteśmy bankiem przyjaznym dla klientów,  nasi doradcy angażują się w ich sprawy i są blisko nich. Krótko mówiąc naszym mottem jest: Bank BGŻ dobrze służy ludziom  – powiedział Wojciech Sass, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ,  odpowiedzialny za bankowość detaliczną i kanały dystrybucji.

Najlepsza oferta kluczowych produktów

Według nowych założeń przyjetych przez Bank BGŻ klienci bedą wiedzieć, że mogą spodziewać się najlepszej oferty w zakresie kluczowych produktów. Z tego względu nowa komunikacja rozpoczyna się od konta osobistego z premią – drugi rok z rzędu uznanego przez niezależnych ekspertów za najlepsze na rynku. - To dopiero początek – zapowiada Wojciech Sass i dodaje, że kolejne produkty będą zupełnie nową, atrakcyjną propozycją dla klientów.

Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację Banku, są zwierzęta. Zwierzęta, które żyją obok ludzi, obserwują ich świat i zwracają im uwagę na najlepsze rozwiązania.
Nowa platforma komunikacji pozwoli w sposób przejrzysty przedstawić przewagi naszych produktów, wszystkie ich atrybuty, które pokazują, że jesteśmy bankiem z dużym doświadczeniem, który rozumie potrzeby klienta i potrafi na nie odpowiedzieć.


Nagroda dla lojalnych

Od początku marca trwa kampania najlepszego na rynku ROR-u – Konta osobistego z premią. Bank wypłaca posiadaczowi takiego rachunku premię w wysokości 1 proc. od najwyższej wpłaty w okresie rozliczeniowym, nawet do 600 zł rocznie. Jedynym warunkiem otrzymania tego bonusu jest dokonanie minimum trzech transakcji bezgotówkowych kartą płatniczą. To unikalny na rynku mechanizm pozwalający podzielić się instytucji finansowej swoimi zyskami z lojalnym, wiernym swojemu bankowi klientem.

Kampania oparta jest na dialogu dwóch wiewiórek, które komentują swoje problemy i zazdroszczą ludziom, którzy mają Bank BGŻ z najlepszym na rynku Kontem osobistym z premią. – Szukaliśmy elementów, które wyróżnią nas na rynku. Nie chcieliśmy powielać tak często wykorzystywanej w reklamach obecności celebrytów  – powiedział  Wojciech Sass.
Kampania rozpoczyna się 1 marca i potrwa do 31 marca 2012. Główne kanały komunikacji obejmą telewizję i Internet, ale działania marketingowe będą też prowadzone w radio i prasie. Do produkcji spotów reklamowych zostały wykorzystane najnowsze techniki animacji, w tym animacja 3D. Kampania będzie dodatkowo wspierana materiałami POS (ulotkami, plakatami) oraz informacjami na witrynach placówek bankowych.

Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 1 marca 2012 r. do 31 marca 2012
Narzędzia: TV:30’’ spot w ogólnopolskich stacjach; Internet; radio; prasa; silne wsparcie w lokalnych mediach.
Kreacja: Grandes Kochonos
Zakup mediów: Initiative
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku profesjonalnego i doświadczonego banku rozumiejącego potrzeby klientów i oferującego najlepsze na rynku darmowe konto osobiste z premią do 600 zł rocznie.

Materiały reklamowe dostępne są tutaj.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Myczkowska

Rzecznik Prasowy Banku BGŻ

a.myczkowska@bgz.pl

tel. (22) 860 43 40

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość