Bank zmieniającego się świata

Konto osobiste z premią – kampania najlepszego na rynku rachunku

Od początku czerwca w Banku BGŻ trwa druga odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej flagowy produkt - Konto osobiste z premią. Każdy kto korzysta z takiego rachunku może otrzymać rocznie nawet 600 złotych od Banku. Dodatkowo słuchając głosu klientów, Bank wprowadził udogodnienia dla osób korzystających z tego rachunku.

Konto osobiste z premią to zdecydowanie najlepszy rachunek na rynku. Potwierdzają to liczne rankingi (Gazeta Wyborcza, Bankier.pl, Money.pl, Comperia). Wykorzystuje unikalny mechanizm pozwalający Bankowi dzielić się zyskiem z lojalnym klientem. Bank oddaje 1 proc. od najwyższego  wpływu na konto w cyklu rozliczeniowym. W ciągu roku można dostać od Banku w ten sposób nawet  600 zł.

- Coraz więcej osób przekonuje się o zaletach naszego Konta osobistego z premią. Zgodnie z naszym bankowym mottem „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom” słuchamy opinii naszych klientów i wprowadzamy oczekiwane przez nich modyfikacje. W tym przypadku wprowadziliśmy udogodnienie związane z warunkami  otrzymania premii – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. Do niedawna przy jej wyliczaniu pod uwagę była brana data zaksięgowania transakcji bezgotówkowej dokonywanej kartą debetową na rachunku. Teraz liczy się data wykonania takiej płatności.

W marcu Bank BGŻ rozpoczął detaliczną ofensywę na rynku finansowym. Zapoczątkowała ją właśnie silna kampania marketingowa Konta osobistego  z premią  i  najtańszego na rynku kredytu hipotecznego. Wówczas Bank ogłosił nowe podejście w komunikacji z klientem detalicznym. I zgodnie z obietnicą trzyma się tej konwencji.
W dużych ogólnopolskich kampaniach Bank zwraca  uwagę na fakt, że oferuje najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach. W swoich reklamach celowo nie korzysta z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację jest wykorzystanie animacji 3D z udziałem zwierząt. 

Nową kampanię 1 czerwca rozpoczął znany już widzom spot z dwoma wiewiórkami, a od 6 czerwca dołączy do niego nowy film, będący kontynuacją opowieści o koncie osobistym z premią
Trwająca kampania obejmuje telewizję i Internet, a w regionach również prasę i radio. Wsparciem działań reklamowych są plakaty, ulotki, plansze do bankomatów.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 1 czerwca 2012 r. do 30 czerwca 2012
Narzędzia: TV:30’’ spot w ogólnopolskich stacjach; Internet; radio; prasa, także regionalna;
Kreacja: Grandes Kochonos
Zakup mediów: Initiative
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku profesjonalnego i doświadczonego banku rozumiejącego potrzeby klientów i oferującego najlepsze na rynku darmowe konto osobiste z premią do 600 zł rocznie.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość