Konto osobiste z premią – kampania najlepszego na rynku rachunku
Od początku czerwca w Banku BGŻ trwa druga odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej flagowy produkt - Konto osobiste z premią. Każdy kto korzysta z takiego rachunku może otrzymać rocznie nawet 600 złotych od Banku. Dodatkowo słuchając głosu klientów, Bank wprowadził udogodnienia dla osób korzystających z tego rachunku.
Konto osobiste z premią to zdecydowanie najlepszy rachunek na rynku. Potwierdzają to liczne rankingi (Gazeta Wyborcza, Bankier.pl, Money.pl, Comperia). Wykorzystuje unikalny mechanizm pozwalający Bankowi dzielić się zyskiem z lojalnym klientem. Bank oddaje 1 proc. od najwyższego wpływu na konto w cyklu rozliczeniowym. W ciągu roku można dostać od Banku w ten sposób nawet 600 zł.
- Coraz więcej osób przekonuje się o zaletach naszego Konta osobistego z premią. Zgodnie z naszym bankowym mottem „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom” słuchamy opinii naszych klientów i wprowadzamy oczekiwane przez nich modyfikacje. W tym przypadku wprowadziliśmy udogodnienie związane z warunkami otrzymania premii – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. Do niedawna przy jej wyliczaniu pod uwagę była brana data zaksięgowania transakcji bezgotówkowej dokonywanej kartą debetową na rachunku. Teraz liczy się data wykonania takiej płatności.
W marcu Bank BGŻ rozpoczął detaliczną ofensywę na rynku finansowym. Zapoczątkowała ją właśnie silna kampania marketingowa Konta osobistego z premią i najtańszego na rynku kredytu hipotecznego. Wówczas Bank ogłosił nowe podejście w komunikacji z klientem detalicznym. I zgodnie z obietnicą trzyma się tej konwencji.
W dużych ogólnopolskich kampaniach Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach. W swoich reklamach celowo nie korzysta z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację jest wykorzystanie animacji 3D z udziałem zwierząt.
Nową kampanię 1 czerwca rozpoczął znany już widzom spot z dwoma wiewiórkami, a od 6 czerwca dołączy do niego nowy film, będący kontynuacją opowieści o koncie osobistym z premią
Trwająca kampania obejmuje telewizję i Internet, a w regionach również prasę i radio. Wsparciem działań reklamowych są plakaty, ulotki, plansze do bankomatów.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 1 czerwca 2012 r. do 30 czerwca 2012
Narzędzia: TV:30’’ spot w ogólnopolskich stacjach; Internet; radio; prasa, także regionalna;
Kreacja: Grandes Kochonos
Zakup mediów: Initiative
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku profesjonalnego i doświadczonego banku rozumiejącego potrzeby klientów i oferującego najlepsze na rynku darmowe konto osobiste z premią do 600 zł rocznie.
Alternatywne formaty