Kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku BGŻ
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca września.
Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia spotem radiowym z udziałem znanych już klientom wiewiórek oraz 30-sekundową reklamą telewizyjną, w której wiewiórki obserwują ludzi realizujących swoje plany dzięki taniej pożyczce gotówkowej z obniżonym oprocentowaniem.
- Zgodnie z naszym bankowym mottem „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom” słuchamy opinii naszych klientów i dopasowujemy produkty do ich potrzeb. W tym przypadku wprowadziliśmy bardzo atrakcyjne warunki nowej pożyczki gotówkowej – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ.
Trwająca kampania jest kontynuacją wcześniej przyjętej strategii marketingowej, zgodnie z którą w dużych ogólnopolskich kampaniach Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach. W swoich reklamach celowo nie korzysta z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację jest wykorzystanie animacji 3D z udziałem zwierząt. Oprócz telewizji i radia, kampania pożyczki obejmuje Internet, prasę oraz reklamę na autobusach w wybranych miastach. Wsparciem działań są także plakaty, ulotki oraz plansze do bankomatów.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 20 sierpnia 2012 r. do końca września 2012
Narzędzia: TV:30’’ spot w ogólnopolskich stacjach; Internet; radio; prasa regionalna;
Kreacja: Grandes Kochonos
Zakup mediów: Initiative
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku profesjonalnego i doświadczonego banku rozumiejącego potrzeby klientów i oferującego najlepsze na rynku rozwiązania finansowe.
Alternatywne formaty