Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ jest Bankiem na Medal

Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu „Bank na medal” przygotowanego przez „Wprost” i „Bloomberg Businessweek” w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.

Bank  zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3 proc. w 2012 roku i został nagrodzony za ponadprzeciętne oceny klientów.

– Wykonaliśmy ogromną pracę. Wprowadziliśmy nowe standardy obsługi klientów, wprowadzamy nowe produkty, ciągle polepszamy wiedzę naszych doradców. Dlatego bardzo się cieszymy, że nasza filozofia działania „Bank BGŻ dobrze służy ludziom” przynosi efekty w postaci zadowolenia klientów. Jestem przekonany, że to wyróżnienie zmotywuje nas do dalszego działania – powiedział Wojciech Sass, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ.

Wyróżnienie Banku zostało przyznane w oparciu  o poziom zmian od 2009 do 2012 roku. Oceniono stopień wzrostu pod względem wskaźnika jakości obsługi oraz dwóch kategorii: oceny oferty banku oraz organizacji i czasu obsługi. W każdym przypadku porównano zmiany na korzyść, czyli wzrosty w ocenie w określonym czasie.

Raport Program Jakości Obsługi  został przygotowany na podstawie opinii 15 tysięcy klientów, którzy oceniali 16 banków.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość