Złoty Laur Klienta 2012 dla Banku BGŻ
Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci.
Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsumentów i tym samym został uznany za jedną z najpopularniejszych i najchętniej polecanych marek tej edycji.
- To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ o jego przyznaniu zdecydowali klienci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów. W Banku BGŻ firma z segmentu MSP może skorzystać z wielu dogodnych form finansowania działalności. Największym zainteresowaniem cieszy się kredyt w rachunku bieżącym na zasadach uproszczonych Ekspres Linia i pożyczka zabezpieczona hipoteką - powiedziała Agnieszka Oziębło, dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży MSP i Mikro. Niedawno nasza oferta została poszerzona o debet w rachunku bieżącym. Jest to produkt specjalnie przygotowany dla mikroprzedsiębiorstw – dostępny praktycznie „od ręki” po przedstawieniu ostatniego sprawozdania PIT i oświadczenia przez Klienta – dodała Agnieszka Oziębło.
Laur Klienta to największy w Polsce projekt konsumencki, którego efektem jest wyłonienie najpopularniejszych marek. Organizatorem tego corocznego programu jest redakcja "Rzecz o Biznesie" - dodatku do dziennika "Rzeczpospolita".
W trakcie prowadzonego w całym kraju sondażu telefonicznego, w ankietach oraz w głosowaniu internetowym konsumenci wskazują kolejno na najlepsze i najbardziej znane produkty w kilkuset kategoriach. Zwycięzcom przyznawane są złote, srebrne i brązowe Laury Klienta.
Alternatywne formaty