Bank zmieniającego się świata

Wiewiórki Baśki z Banku BGŻ wyróżnione przez magazyn “Media&Marketing Polska”

Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów.
 
– Bardzo nas cieszy to wyróżnienie. To nagroda dla całego zespołu za pracę, kreatywność i konsekwencję w tworzeniu wizerunku Banku. Potwierdza także słuszność wybranego  kierunku komunikacji z klientami – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Podkreśliła, że dzięki zaangażowaniu wielu osób Bank BGŻ jest postrzegany, jako instytucja finansowa z tradycjami, ale także nowoczesna i atrakcyjna. – Nowa platforma komunikacji jest efektem wielomiesięcznej, bardzo wytężonej pracy, nie tylko po stronie Banku, ale także agencji Grandes Kochonos, domu mediowego Initiative oraz agencji Performics, która wspiera komunikację w Internecie – dodała M. Nycz.

W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia magazyn “Media&Marketing” napisał, że “Serca widzów podbiły nieco narwane wiewiórki. Jeśli internauci sami przesyłają sobie linki do reklam w YouTube, to już jest sukces. Jeśli chodzi o reklamę instytucji finansowej, to sukces podwójny. Po ponad roku śmiało możemy powiedzieć: Baśka! Tak trzymaj!”.

W komunikacji marketingowej Bank BGŻ akcentuje, że słucha swojego klienta, jest zaangażowany i przyjazny. Ważnym elementem przekazu jest podkreślenie, obrazem i fabułą, że Bank BGŻ jest bankiem stabilnym, który rozumie potrzeby klienta, a także potrafi na nie odpowiedzieć. Po prostu „Dobrze służy ludziom”.
 
Przypomnijmy, że od marca 2012 roku głównymi bohaterami kampanii reklamowych Banku BGŻ są sympatyczne wiewiórki. To właśnie one w humorystyczny sposób opowiadają obecnym i przyszłym klientom o produktach bankowych z nieco innej, lżejszej perspektywy. Bank celowo nie korzysta w swoich reklamach z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę i łączącym komunikację jest animacja 3D z udziałem dwóch Basiek - zabawnych wiewiórek.
 
Magazyn "Media & Marketing Polska", który przyznał wyróżnienie Bankowi BGŻ jest najstarszym ogólnopolskim magazynem poświęconym mediom, reklamie, marketingowi i ukazuje się już od 20 lat.

Zachęcamy do obejrzenia najnowszego spotu z udziałem wiewiórek, który dostępny jest tutaj.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość