Wiewiórki Baśki z Banku BGŻ wyróżnione przez magazyn “Media&Marketing Polska”
Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów.
– Bardzo nas cieszy to wyróżnienie. To nagroda dla całego zespołu za pracę, kreatywność i konsekwencję w tworzeniu wizerunku Banku. Potwierdza także słuszność wybranego kierunku komunikacji z klientami – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Podkreśliła, że dzięki zaangażowaniu wielu osób Bank BGŻ jest postrzegany, jako instytucja finansowa z tradycjami, ale także nowoczesna i atrakcyjna. – Nowa platforma komunikacji jest efektem wielomiesięcznej, bardzo wytężonej pracy, nie tylko po stronie Banku, ale także agencji Grandes Kochonos, domu mediowego Initiative oraz agencji Performics, która wspiera komunikację w Internecie – dodała M. Nycz.
W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia magazyn “Media&Marketing” napisał, że “Serca widzów podbiły nieco narwane wiewiórki. Jeśli internauci sami przesyłają sobie linki do reklam w YouTube, to już jest sukces. Jeśli chodzi o reklamę instytucji finansowej, to sukces podwójny. Po ponad roku śmiało możemy powiedzieć: Baśka! Tak trzymaj!”.
W komunikacji marketingowej Bank BGŻ akcentuje, że słucha swojego klienta, jest zaangażowany i przyjazny. Ważnym elementem przekazu jest podkreślenie, obrazem i fabułą, że Bank BGŻ jest bankiem stabilnym, który rozumie potrzeby klienta, a także potrafi na nie odpowiedzieć. Po prostu „Dobrze służy ludziom”.
Przypomnijmy, że od marca 2012 roku głównymi bohaterami kampanii reklamowych Banku BGŻ są sympatyczne wiewiórki. To właśnie one w humorystyczny sposób opowiadają obecnym i przyszłym klientom o produktach bankowych z nieco innej, lżejszej perspektywy. Bank celowo nie korzysta w swoich reklamach z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę i łączącym komunikację jest animacja 3D z udziałem dwóch Basiek - zabawnych wiewiórek.
Magazyn "Media & Marketing Polska", który przyznał wyróżnienie Bankowi BGŻ jest najstarszym ogólnopolskim magazynem poświęconym mediom, reklamie, marketingowi i ukazuje się już od 20 lat.
Zachęcamy do obejrzenia najnowszego spotu z udziałem wiewiórek, który dostępny jest tutaj.
Alternatywne formaty