Złota Karta Debetowa do Konta bardzo osobistego w Banku BGŻ
Bank BGŻ wprowadził do oferty nową kartę do konta, dedykowaną dla klientów Bankowości Osobistej - Złotą kartę debetową MasterCard®. Dzięki niej, w miejscach oznaczonych logo MasterCard, klienci mogą bezpłatnie dokonywać wszędzie na świecie: wypłat z bankomatów, płatności za zakupy oraz płatności w Internecie.
Oprócz funkcjonalności, dostępnych standardowo dla kart do konta, Złota karta posiada również dodatkowe udogodnienia: funkcjonalność zbliżeniową, funkcjonalność dwuwalutową, a także bezpłatny pakiet ubezpieczeń.
Funkcjonalność zbliżeniowa pozwala na dokonywanie płatności do kwoty 50 zł bez konieczności podawania numeru PIN czy składania podpisu na potwierdzeniu transakcji. Transakcje powyżej 50 zł wymagają potwierdzenia numerem PIN.
– Cieszymy się, że kolejny bank wprowadza do swojej oferty karty zbliżeniowe sygnowane logo MasterCard – powiedział Bartosz Ciołkowski, dyrektor sprzedaży MasterCard Europe.
– Jest to dla nas wyróżnienie, a dla klientów banku kolejne udogodnienie, zachęcające do korzystania z wygodnych i bezpiecznych płatności w technologii PayPass™ – dodał Bartosz Ciołkowski.
Funkcjonalność dwuwalutowa pozwala na powiązanie karty z kontem prowadzonym w złotych lub rachunkiem w euro.
– Jest to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia klientom dokonywanie operacji za granicą bezpośrednio w euro, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z przewalutowaniem – powiedział Michał Ślusarek, dyrektor zarządzający ds. produktów detalicznych i komunikacji w Banku BGŻ.
W każdym momencie klient samodzielnie, za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej lub z pomocą doradcy w oddziale bądź konsultanta w serwisie telefonicznym może przepiąć kartę do bezpłatnie prowadzonego rachunku w euro. Przywrócenie połączenia karty z kontem w złotych odbywa się z inicjatywy klienta w dowolnym z wymienionych powyżej kanałów.
– Zwracamy uwagę klientów, aby pamiętali o ponownym przełączeniu karty do konta w złotych. Dla ułatwienia, w chwili przepięcia karty do rachunku w euro, klient wskazuje datę, w której otrzyma z banku SMS przypominający o konieczności przepięcia karty do konta w złotych, np. datę planowanego powrotu z wyjazdu zagranicznego – podkreślił Michał Ślusarek.
Klienci mają również do dyspozycji bezpłatny pakiet ubezpieczeń obejmujący: bezpieczeństwo kart i transakcji, assistance medyczny oraz assistance domowy.
Więcej informacji na temat karty oraz warunków korzystania na stronie www.bgz.pl.
Alternatywne formaty