Bankowość mobilna w Banku BGŻ
Bank BGŻ wprowadził do swojej oferty aplikację eBGZ Lite na urządzenia mobilne. Dzięki niej klienci Banku mają dostęp do bankowości z dowolnego miejsca za pośrednictwem telefonu czy tabletu.
– Naszym klientom zaproponowaliśmy rozwiązanie, które ułatwi nawigację przy użyciu urządzeń dotykowych. Jest to rozwiązanie, które spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa – wyjaśnia Michał Ślusarek, dyrektor zarządzający ds. Produktów Detalicznych i Komunikacji w Banku BGŻ. Mocno podkreślamy, że nie wysyłamy przy okazji aktywacji systemu, żadnych dodatkowych informacji, nie prosimy o wpisywanie PIN-ów do aktywacji urządzeń ani innych kodów. Wystarczy, że użytkownik posiada aktywny dostęp do eBGZ. Klient będzie logował się tym samym hasłem i loginem co do internetowego eBGZ – dodaje Michał Ślusarek.
Oprócz zmiany wyglądu serwisu, bank wprowadził szereg udogodnień.
Klienci, przy użyciu urządzeń mobilnych, będą mogli w pełni swobodnie korzystać z podstawowych funkcjonalności, takich jak:
- przeglądanie na bieżąco stanu swoich środków oraz historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów (w tym zdefiniowanych wcześniej w eBGŻ),
- doładowanie telefonów komórkowych oraz liczników energetycznych pre-paid,
- zarządzanie lokatami,
- wyświetlanie szczegółowych informacji o kredytach,
- przeglądanie transakcji oraz zastrzeganie kart płatniczych,
- sprawdzanie kursów walut (EUR, USD, GBP, CHF),
- szybkie kontaktowanie się z bankiem bezpośrednio z aplikacji.
Serwis eBGZ Lite jest przeznaczony dla urządzeń mobilnych wykorzystujących przeglądarki oparte na technologii HTML5. Został on wzbogacony o funkcjonalność GPS. Dzięki temu będzie można z łatwością zlokalizować najbliższy oddział banku. Serwis dostępny jest pod adresem: m.ebgz.pl. Użytkownik wybierając dotychczasowy adres www.ebgz.pl na urządzeniu mobilnym (tablet, smartphone) zostanie automatycznie przekierowany na stronę m.ebgz.pl. Aplikacja jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych banku.
Alternatywne formaty