Karta debetowa BNP Paribas MasterCard najładniejsza w Polsce
26 listopada br. karta debetowa BNP Paribas MasterCard zdobyła tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2014 roku” w kategorii Nagroda Publiczności. Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się podczas Polskiej Kartowej Gali w ramach siódmej edycji konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2014.
Zwycięską kartę BNP Paribas MasterCard wyróżnia przede wszystkim nowatorski design, odzwierciedlający sposób myślenia BNP Paribas - otwartość, wolność i rozwój, których materializacją są fluorescencyjne gwiazdy na przezroczystym materiale karty. Projekt symbolizuje także jej nowoczesne funkcje – możliwość płatności online oraz PayPass. Nie bez znaczenia pozostaje również internetowe konto, któremu jest dedykowana karta. iKonto zapewnia użytkownikom zwrot 3 proc. wartości transakcji dokonywanych przez Internet w ramach aplikacji mobilnej PayU, a także możliwość bezpłatnego wypłacania środków z bankomatów BNP Paribas.
- Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2014 roku” przyznany karcie debetowej BNP Paribas MasterCard to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, że jury i użytkownicy kart docenili nasze starania. Niezwykle ważne jest, aby walory estetyczne zawsze towarzyszyły praktycznym i innowacyjnym rozwiązaniom – karta BNP Paribas MasterCard jest tego przykładem – komentuje Dorota Marciniak, dyrektor Departamentu Rozwoju Kart w BNP Paribas Banku Polska.
„Najładniejszą polską kartę 2014 roku” w kategorii Nagroda Publiczności przyznano karcie, która otrzymała najwięcej głosów internautów. Każdy z uczestników mógł oddać tylko raz swój głos na wybraną kartę. W anonimowym głosowaniu przez internet oddano łącznie 12 tys. głosów.
Konferencja Central European Electronic Card Warsaw jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla rynku kartowego w Polsce – każdego roku goście z całego świata mają okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, a także wziąć udział w panelach dyskusyjnych poświęconych problematyce kart płatniczych.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas prowadzi działalność w blisko 80 krajach i zatrudnia 190 tys. pracowników, z czego 145 tys. w Europie. Trzy podstawowe segmenty działalności Grupy to Bankowość Detaliczna (ang. Retail Banking), usługi zarządzania aktywami i majątkiem (ang. Investment Solutions) oraz Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna (ang. Corporate and Investment Banking). W Europie, Grupa BNP Paribas działa na czterech rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Włochy i Luksemburg), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Izabela Tworzydło
p.o. kierownik Zespołu Public Relations
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 42
607 449 849
Alternatywne formaty