Bank zmieniającego się świata

Bank BNP Paribas promuje kredyt gotówkowy numer 1

W swojej najnowszej kampanii reklamowej BNP Paribas Bank Polska zachęca do realizacji planów z kredytem gotówkowym, który zajął pierwsze miejsce w rankingu dziennika „Rzeczpospolita”.

Oferta kredytu gotówkowego BNP Paribas Banku zajęła pierwsze miejsce w rankingu „Porównaj koszty by nie przepłacać” opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” 24 kwietnia 2014 r. Zestawienie kredytów gotówkowych zostało przygotowane na podstawie ankiety rozesłanej do banków, w której poproszono o wyliczenie całkowitego kosztu kredytu gotówkowego z ubezpieczeniem. Promowana oferta BNP Paribas zapewnia najniższy całkowity koszt kredytu, od 6,9 proc.

Wiosną tego roku bank przeprowadził skuteczną kampanię reklamową, której głównym przekazem było właśnie pierwsze miejsce kredytu gotówkowego w rankingu „Rzeczpospolitej”. Ponieważ działania te okazały się dużym sukcesem, BNP Paribas zdecydował o jej przedłużeniu i zastosowaniu podobnej strategii mediowej.

Jesteśmy dumni z pierwszego miejsca w rankingu „Rzeczpospolitej”. Kampania promująca nasz kredyt gotówkowy, z którą wystartowaliśmy wiosną, była bardzo efektywna, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Jestem przekonana, że przyniesie ona równie dobre wyniki, a zadowoleni klienci naszego banku będą skuteczne realizować swoje plany – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.

Jesienią w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych, m.in.: RMF, TOK FM, Eska, Plus czy Polskie Radio, można usłyszeć nowy spot, którego akcja rozgrywa się w nietypowym miejscu – na dworcu kolejowym. Do skorzystania z oferty BNP Paribas zachęcają również reklamy umieszczone na tyłach 170. autobusów w 17. polskich aglomeracjach. Banery i spoty reklamowe są także widoczne na największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, totalmoney.pl.

Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

 


 

BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 185 tys. osób w 75 krajach, w tym 142 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.

BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.

 

Więcej informacji:

Joanna Kornaga
starszy specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 43
693 091 930

Izabela Tworzydło
p.o. kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 42
607 449 849

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość