Teraz kredyt dla małych firm z marżą już od 1,95 proc. w Banku BNP Paribas
BNP Paribas Bank Polska rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy dla małych firm z obniżoną marżą już od 1,95 proc. Bank jest obecny w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz na autobusach w największych miastach Polski.
11 lipca br. wystartowała kampania, w której Bank BNP Paribas komunikuje, że dzięki kredytowi dla małych firm, z jeszcze niższą marżą, każdy projekt szybko się ziszcza. Działania promocyjne prowadzone są w stacjach radiowych, takich jak m.in.: Program Trzeci Polskiego Radia, TOK FM, Classic Pin, Zet Chilli oraz na autobusach w największych miastach Polski. Kampania skierowana jest do właścicieli przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. architektów, adwokatów, lekarzy, farmaceutów.
- Analizujemy rynek bezustannie dążąc do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Ostatnie badanie jasno pokazuje, że małym przedsiębiorcom do rozwoju firmy jest potrzebne szybkie i dostępne dodatkowe finansowanie. Sezon przecen jest w pełni, stąd też w kampanii „przecena” marży – nowa niższa marża kredytu dla małych firm teraz wynosi już od 1,95 proc. – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.
Promowany w kampanii kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 400 tys. zł, przy zmiennym oprocentowaniu z marżą już od 1,95 proc. (dotyczy kredytów od 150 tys. zł bez zabezpieczeń). Decyzja kredytowa podejmowana jest w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.
Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Więcej informacji na temat badania „Mikroprzedsiębiorcy w Polsce” w video infografice.
Badanie na zlecenie BNP Paribas Banku Polska przeprowadzone zostało przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych metodą badania omnibusowego w dniach
8-14 kwietnia 2014 na reprezentatywnej próbie Polaków.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 185 tys. osób w 75 krajach, w tym 142 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Izabela Tworzydło
ekspert ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 42
607 449 849
Alternatywne formaty