Bank zmieniającego się świata

Teraz kredyt dla małych firm z marżą już od 1,95 proc. w Banku BNP Paribas

BNP Paribas Bank Polska rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy dla małych firm z obniżoną marżą już od 1,95 proc. Bank jest obecny w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz na autobusach w największych miastach Polski.

11 lipca br. wystartowała kampania, w której Bank BNP Paribas komunikuje, że dzięki kredytowi dla małych firm, z jeszcze niższą marżą, każdy projekt szybko się ziszcza. Działania promocyjne prowadzone są w stacjach radiowych, takich jak m.in.: Program Trzeci Polskiego Radia, TOK FM, Classic Pin, Zet Chilli oraz na autobusach w największych miastach Polski. Kampania skierowana jest do właścicieli przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. architektów, adwokatów, lekarzy, farmaceutów.

- Analizujemy rynek bezustannie dążąc do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Ostatnie badanie jasno pokazuje, że małym przedsiębiorcom do rozwoju firmy jest potrzebne szybkie i dostępne dodatkowe finansowanie. Sezon przecen jest w pełni, stąd też w kampanii „przecena” marży – nowa niższa marża kredytu dla małych firm teraz wynosi już od 1,95 proc. – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.

Promowany w kampanii kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 400 tys. zł, przy zmiennym oprocentowaniu z marżą już od 1,95 proc. (dotyczy kredytów od 150 tys. zł bez zabezpieczeń). Decyzja kredytowa podejmowana jest w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.

Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Więcej informacji na temat badania „Mikroprzedsiębiorcy w Polsce” w video infografice.

Badanie na zlecenie BNP Paribas Banku Polska przeprowadzone zostało przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych metodą badania omnibusowego w dniach
8-14 kwietnia 2014 na reprezentatywnej próbie Polaków.

BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 185 tys. osób w 75 krajach, w tym 142 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.

BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.

 

Więcej informacji:

Izabela Tworzydło
ekspert ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 42
607 449 849

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość