Bank BNP Paribas z nową agencją w social media
W czerwcu BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Poland. Agencja będzie obsługiwać bank w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych, w tym za przygotowanie całościowej strategii komunikacji marki, kreację oraz akcje aktywujące fanów.
BNP Paribas wybrał do obsługi w mediach społecznościowych jedną spośród czterech agencji, które zostały zaproszone do przeglądu. Bank docenił wysoki poziom merytoryczny prezentacji agencji Isobar Poland, która wyróżniła się kreatywnością i zrozumieniem potrzeb marki. W ocenie ofert BNP Paribas brał pod uwagę przede wszystkim kreatywność, a także adekwatność zaproponowanych koncepcji do wypracowanej wcześniej przez bank strategii komunikacji.
– Bardzo się cieszę na rozpoczęcie współpracy z Isobar Poland. Agencja podczas przetargu zademonstrowała znakomite zrozumienie naszych potrzeb i DNA marki oraz silny ładunek strategiczny przełożony na bardzo interesujące kreacje – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. – Team agencji żyje mediami społecznościowymi i innowacją, a przede wszystkim wie, jak opowiadać prawdziwe historie i tworzyć wiarygodny kontent w świecie social mediów – to jest dla nas bardzo ważne – dodaje Dorota Haller.
Bank gromadzi aktualnie ponad 36-tysięczną społeczność fanów na Facebooku (www.facebook.com/bnpparibasbank), na którym działa od maja 2010 roku.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w 78 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Joanna Kornaga
starszy specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 43
693 091 930
Katarzyna Mroczkowska
kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 40
601 441 326
Alternatywne formaty