Ruszyła kampania dla mikrofirm w BNP Paribas Banku Polska
BNP Paribas Bank Polska pod hasłem „Weź kredyt dla firm i niech każdy projekt szybko się ziszcza” rozpoczął kampanię promującą nowy kredyt gotówkowy dla małych firm. Bank jest obecny w prasie branżowej oraz na największych portalach internetowych.
3 kwietnia br. wystartowała kampania, w której Bank komunikuje, że dzięki kredytowi dla mikrofirm każdy projekt szybko się ziszcza. Działania promocyjne prowadzone w prasie branżowej, w takich tytułach jak m.in.: „Gazeta Lekarska”, „Gazeta Farmaceutyczna”, „Gazeta Podatkowa” czy „Radca Prawny” oraz Internecie (onet.pl, wp.pl, forbes.pl, newsweek.pl) są skierowane do właścicieli przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. architektów, adwokatów, lekarzy, farmaceutów.
Promowany w kampanii kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 400 tys. zł, przy zmiennym oprocentowaniu z marżą już od 2,99 proc. (dotyczy kredytów od 150 tys. zł bez zabezpieczeń). Decyzja kredytowa podejmowana jest w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.
Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, natomiast za działania w Internecie Sales&More.
Komentarz video Piotra Makowskiego, dyrektora ds. Zarządzania Segmentem Małych Firm w Banku BNP Paribas.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w 78 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Izabela Tworzydło
ekspert ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 42
607 449 849
Katarzyna Mroczkowska
kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 40
601 441 326
Alternatywne formaty