BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z Lowe Warsaw
W połowie grudnia BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z nową agencją reklamową. Zakończony właśnie przetarg wygrała agencja Lowe Warsaw, która przez najbliższe dwa lata obsługiwać będzie Bank w zakresie komunikacji ATL i BTL.
Do przetargu ogłoszonego 16 października br. zaproszono cztery agencje. W ocenie ofert Bank BNP Paribas brał pod uwagę przede wszystkim kreatywność, a także adekwatność zaproponowanych koncepcji do wypracowanej wcześniej przez Bank strategii komunikacji.
– Agencja Lowe Warsaw wykazała się precyzyjnym zrozumieniem briefu, czyli naszych potrzeb – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. – W swojej propozycji zawarła wszystkie elementy, na których najbardziej nam zależało: oryginalną wyróżniającą myśl kreatywną na bardzo zatłoczonym i konkurencyjnym rynku, świetne adaptacje na różnorodne media oraz „call-to-action” – to wszystko w niezwykle ambitnym timingu i budżecie. Dlatego oferta Lowe Warsaw została przez nas najwyżej oceniona i jeszcze w grudniu rozpoczynamy współpracę, z czego się bardzo cieszę – mówi Dorota Haller.
Umowa o współpracy między BNP Paribas Bankiem Polska a agencją Lowe Warsaw obowiązywać będzie przez dwa lata. Agencja obecna jest na polskim rynku od 2001 roku, na swoim koncie ma współpracę z wieloma dużymi i rozpoznawalnymi markami, takimi jak Warta, Chivas czy Knorr. Koordynację przetargu oraz proces formalno-prawny wspierała firma doradcza Shortlist Consulting, współpracująca z Departamentem Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR oraz Departamentem Zakupów BNP Paribas Banku.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w prawie 80 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Joanna Kornaga
Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 43
693 091 930
Katarzyna Mroczkowska
kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 40
601 441 326
Alternatywne formaty