Mobile Pl@net od BNP Paribas jedną z najlepszych aplikacji mobilnych
Mobile Pl@net zajęła 2 miejsce w rankingu mobilnych aplikacji bankowych, przygotowanym przez Symertrię pod patronatem merytorycznym Bankier.pl. Aplikacja BNP Paribas Banku udostępniona w maju tego roku w krótkim czasie zjednała sobie klientów, zyskując najwyższą notę w kategorii Ocena użytkowników, a także jedną z najwyższych not jury konkursowego w kategorii Funkcjonalność. Mobile Pl@net wyprzedziła 12 aplikacji konkurencji.
Raport Kieszonkowe Aplikacje Bankowe 2013 przygotowany został przez Symetrię, dostawcę usług z zakresu biznesu elektronicznego, pod patronatem merytorycznym Bankier.pl. 14 aplikacji mobilnych dostępnych na polskim rynku bankowym oceniono w trzech wymiarach: Użyteczność, Funkcjonalność oraz Ocena użytkowników. BNP Paribas Bank Polska zdobył 41,2 pkt na 50 możliwych, tracąc do lidera jedynie 0,3 pkt.
Mobile Pl@net doceniona została przede wszystkim za funkcjonalność – z 15 analizowanych opcji aplikacja BNP Paribas Banku posiada aż 13. Bardzo wysoko ocenili aplikację również sami użytkownicy. Jak pokazuje raport, powołując się na dane z GooglePlay, uzyskała ona jedną z najwyższych not wśród analizowanych aplikacji bankowości mobilnej.
- Mobile Pl@net miała być w naszym zamyśle funkcjonalnym narzędziem, umożliwiającym swobodny dostęp do operacji bankowych – mówi Michał Kwiecień, Dyrektor ds. Bankowości Elektronicznej w BNP Paribas Banku Polska – Zależało nam przede wszystkim, aby aplikacja była intuicyjna w obsłudze i przyjazna dla naszych klientów. Bardzo wysoka pozycja w rankingu Symetrii pokazuje, że udało się nam osiągnąć ten cel. – mówi Michał Kwiecień.
Rozwiązania mobilne dostępne są dla wszystkich klientów indywidualnych banku, korzystających ze smartfonów z systemami Android oraz iOS. Aplikację można pobrać bezpłatnie z GooglePlay i AppStore. Aplikacja umożliwia między innymi sprawdzenie szczegółów swojego rachunku osobistego i historii transakcji, zlecenie przelewu – w tym również przelew realizowany za pomocą QR kodu – a także doładowanie telefonu komórkowego.
Bankowość mobilna dostępna jest dla klientów detalicznych banku BNP Paribas od 6 maja br. Udostępniona klientom wersja demonstracyjna aplikacji umożliwia zapoznanie się z jej funkcjonalnościami przed aktywacją aplikacji na urządzeniu mobilnym lub przed zalogowaniem. Więcej informacji na temat Mobile Pl@net: http://www.youtube.com/watch?v=BL7MuE1nDA8
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w prawie 80 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Joanna Kornaga
Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 43
693 091 930
Katarzyna Mroczkowska
kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 40
601 441 326
Alternatywne formaty