Bank zmieniającego się świata

BNP Paribas Bank jesienią ponownie zaprasza klientów do rozmowy o ich planach

1 września BNP Paribas Bank Polska SA ruszył z jesienną odsłoną kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach”, promującej kredyt gotówkowy i samochodowy na atrakcyjnych warunkach cenowych.

W jesiennej kampania reklamowej BNP Paribas Bank po raz kolejny w humorystyczny sposób podpowiada klientom, jak sfinansować różnorodne marzenia i plany. Od 1 września w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych pojawią się spoty reklamujące produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i samochodowy. W tej odsłonie kampanii ponownie zobaczymy spot „Kuchnia”, który w przeprowadzonych przez bank badaniach okazał się ulubionym spotem widzów. Kredyt gotówkowy będzie promowany również spotem „Łazienka”,
a kredyt samochodowy spotem „Złota rączka”. Nowym, atrakcyjnym działaniem wspierającym sprzedaż tego kredytu będzie obecność banku w programie motoryzacyjnym „Zakup kontrolowany” emitowanym na antenie TVN Turbo. W pięciu kolejnych odcinkach programu ekspert BNP Paribas Banku opowie o różnych aspektach kredytowania samochodu.

– Każda prowadzona przez nas kampania to kolejna rozmowa z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Do tych dyskusji jesteśmy zawsze starannie przygotowani – w ciekawej formie przekazujemy bogatą merytorycznie treść, czyli po prostu bardzo dobrą ofertę. Potwierdza to fakt, że jesteśmy „numerem 1” w sierpniowych rankingach portalu TotalMoney.pl – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku.

Kampania będzie obecna również w największych portalach internetowych, a działania promocyjne będą wspierane na portalu społecznościowym Facebook. Oprócz reklam w mediach ogólnopolskich i w internecie, bank tradycyjnie będzie reklamował swoje kredyty w placówkach.

W jesiennej kampanii bank promuje produkty kredytowe z obniżonym oprocentowaniem: kredyt gotówkowy oprocentowany na poziomie od 8,9 proc. oraz kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 6,9 proc.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za działania w Internecie odpowiada Sales&More.



BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w prawie 80 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.

BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.

Więcej informacji:

Joanna Kornaga
Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 43
693 091 930

Katarzyna Mroczkowska
kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 40
601 441 326

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość