Rusza kampania prasowa Bankowości Prywatnej BNP Paribas
W swojej najnowszej kampanii reklamowej bank BNP Paribas promuje różnorodne rozwiązania Bankowości Prywatnej, w tym m.in. kompleksowe wsparcie w zarządzaniu majątkiem w oparciu o wieloletnie doświadczenie i analizy polskich i międzynarodowych ekspertów z Grupy BNP Paribas.
Pod koniec maja bank startuje z kampanią reklamową Bankowości Prywatnej. Ogłoszenia prasowe przedstawiające polskich i międzynarodowych doradców Bankowości Prywatnej pojawią się m.in. w trzech wydaniach miesięcznika „Forbes”, w majowym i czerwcowym dodatku „Weekend” do „Pulsu Biznesu”, a także w prasie dla podróżujących: „Business Traveller” i „Kaleidoscope”. W wybranych tytułach znajdą się także komentarze ekspertów banku i informacje o ofercie.
– Kampania promocyjna ma charakter wizerunkowy, podobnie jak zeszłoroczna kampania, która wprowadzała markę BNP Paribas Bankowość Prywatna – mówi Agnieszka Wilczyńska, kierownik Zespołu ds. Komunikacji Marketingowej dla Klientów Indywidualnych w BNP Paribas Banku.
– W naszej komunikacji podkreślamy szeroki zakres usług świadczonych przez Bankowość Prywatną: od bankowości codziennej, przez rozwiązania inwestycyjne i ubezpieczeniowe, po planowanie majątku i inwestycje. Chcemy pokazać, że wszystko, czego szuka klient bankowości prywatnej znajdzie właśnie w naszym banku – dodaje Agnieszka Wilczyńska.
Kampania kierowana jest do osób zamożnych – managerów wyższego szczebla, przedsiębiorców, którzy są zainteresowani nowoczesnymi formami zarządzania majątkiem, w tym doradztwem inwestycyjnym oraz inwestycjami zagranicznymi. W ramach bankowości prywatnej bank oferuje też specjalistyczne usługi Wealth Management.
BNP Paribas Bankowość Prywatna jest częścią BNP Paribas Private Banking należącego do globalnej Grupy BNP Paribas. Klientom oferuje szereg usług doradczych i instrumentów finansowych, takich jak: doradztwo inwestycyjne, inwestycje w akcje, obligacje i fundusze, konta osobiste i karty kredytowe, fundusze ubezpieczeniowe, a także inwestycje alternatywne – w sztukę i luksusowe nieruchomości. Oferta BNP Paribas obejmuje również usługi w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania kapitału, łącząc wiedzę polskich ekspertów – doradców bankowości prywatnej, doradców podatkowych, maklerów i doradców inwestycyjnych – z globalnym doświadczeniem Grupy BNP Paribas.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w prawie 80 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Joanna KornagaBiuro Prasowe
starszy specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 43
693 091 930
Katarzyna Mroczkowska
kierownik Zespołu PR
BNP Paribas Bank Polska SA
(22) 566 90 40
601 441 326
Alternatywne formaty