BNP Paribas Bank otrzymał The Champ Awards za wspieranie polskiego tenisa
BNP Paribas Bank Polska – wieloletni sponsor tenisa - otrzymał nagrodę w konkursie polskich kampanii sportowych: The Champ Awards, za wyróżniający się wkład w polski sport.
11 lutego w siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w I Edycji The Champ Awards. Nominowani w 12 kategoriach to produkty, marki, agencje, kampanie reklamowe i marketingowe, osoby, organizacje, które swoją postawą, wynikami i sukcesami wytyczyli nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce.
BNP Paribas Bank Polska otrzymał nagrodę w kategorii „Wyróżniająca się kontrybucja w polski sport”, w której rywalizował z Bankiem Pekao SA, Miastem Gdańsk oraz PGNiG.
BNP Paribas został wyróżniony szczególnie za wkład w rozwój polskiego tenisa. Bank jest coraz silniej obecny w Polsce i polskim tenisie. W ubiegłym roku mieliśmy w Polsce okazję trzykrotnie kibicować polskiej drużynie w rozgrywkach Davis Cup by BNP Paribas. Aktualnie polscy tenisiści awansowali do I Grupy Strefy Euro-afrykańskiej i już wkrótce zapewnią kibicom kolejne emocje w meczach z RPA. Grupa BNP Paribas jest sponsorem tytularnym Pucharu Davisa, największych na świecie międzynarodowych zawodów tenisowych drużyn męskich, od ponad 10 lat. W tym roku BNP Paribas Bank Polska został także sponsorem dużego, międzynarodowego turnieju rangi WTA – BNP Paribas Katowice Open. W ubiegłym roku bank był sponsorem strategicznym turnieju ITF Men’s Circuit w Bydgoszczy oraz sponsorem tytularnym turnieju kadetów BNP Paribas Tomaszewski Cup. Bank angażuje się także w turnieje tenisowe integrujące polskie środowisko biznesowe: Business Cups.
Grupa BNP Paribas, związana z tenisem od 40 lat, jest największym sponsorem tego sportu na świecie. Związek BNP Paribas i tenisa to jednak dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki BNP Paribas na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki. Grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, amatorskich, juniorów oraz osób niepełnosprawnych.
Założeniem i ideą przedsięwzięcia „The Champ Awards – polskie kampanie sportowe” jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy znacząco przyczynili się do promocji sportu i rekreacji. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest agencja marketingu sportowego ABK Sport.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 200 tys. osób w 80 krajach, w tym ponad 150 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Środkowo-Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions. BNP Paribas zajmuje wiodącą pozycję w Europie, silną w Ameryce Północnej i Południowej a także szybko rozwija działalność na rynkach azjatyckich.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Magdalena Szymańska
rzecznik prasowy
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 42
667 690 495
Joanna Kornaga
specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 43
693 091 930
Alternatywne formaty