BNP Paribas zachęca do rozmowy o planach
Już od marca tego roku BNP Paribas zachęca Polaków do realizacji marzeń za pomocą oferowanych rozwiązań finansowych. W jesiennej odsłonie kampanii reklamowej, która rozpoczyna się 27 sierpnia, bank promować będzie kredyty gotówkowe i samochodowe. Oferta ta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów banku. Jej głównym atutem jest atrakcyjne oprocentowanie – od 9,9 proc. w skali roku w przypadku kredytu gotówkowego i od 7,9 proc. w przypadku kredytu samochodowego. Klienci mogą skorzystać z długiego okresu kredytowania: 7 lat dla kredytu gotówkowego i 8 lat dla kredytu samochodowego. Bank proponuje także wysokie limity kredytowe: 100 000 zł dla kredytu gotówkowego i 500 000 zł dla kredytu samochodowego. Ponadto osobom, które zdecydują się na kredyt samochodowy, bank rozda w ramach promocji 1000 bonów paliwowych
o wartości 300 zł każdy.
W jesiennej odsłonie kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach” obok emitowanych już wcześniej spotów będzie można zobaczyć po raz pierwszy nowy spot pt. „Kurs angielskiego”.
– W każdym z filmów w humorystyczny i ciepły sposób przedstawiamy historie zwykłych ludzi z ich marzeniami i planami, które udało się zrealizować dzięki finansowemu wsparciu BNP Paribas – mówi Agnieszka Wilczyńska z Departamentu Komunikacji w banku BNP Paribas. – Zgodnie z przekazem kampanii zachęcamy klientów do rozmów na temat ich potrzeb w pierwszej kolejności z najbliższymi. Historie pokazane w naszych spotach potwierdzają, że takie rozmowy są ważnym wstępem do realizacji planów, a ich brak może prowadzić do różnych komicznych nieporozumień – dodaje Agnieszka Wilczyńska.
Kampania potrwa do 2 grudnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, oraz kanałach tematycznych jak np. TVN24, Canal+, BBC, National Geographic, Planete, TCM czy Kino Polska. Reżyserem spotów jest Mitja Okorn, znany w Polsce przede wszystkim dzięki filmowi „Listy do M.” i serialowi „39 i pół”. Operatorem jest Marian Prokop, który pracował przy filmie „Wojna polsko-ruska” (nagroda za zdjęcia w Gdyni, „Listy do M.”, „Stacja”), natomiast kostiumografem jest Maria Górska znana z nominowanego do Oscara najnowszego filmu Agnieszki Holland „W ciemności”. Reklama prasowa obejmie takie tytuły jak Auto Świat, Moto, Auto Moto i Top Gear. Bank będzie również obecny z kampanią w internecie w takich portalach, jak Total Money, Comperia, Money czy e-broker oraz serwisach ogłoszeniowych o tematyce motoryzacyjnej. Działania promocyjne będą wspierane także na profilu banku w portalu społecznościowym Facebook.
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas, wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 200 tys. osób w 80 krajach. Grupa prowadzi działalność w zakresie m.in. bankowości detalicznej, korporacyjnej, inwestycyjnej oraz zarządzania aktywami i majątkiem.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Magdalena Szymańskarzecznik prasowy
BNP Paribas Bank Polska SA
566 90 42
667 690 495
Joanna Kornaga
specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 43
693 091 930
Alternatywne formaty